De verzekeraar Aegon heeft na afloop van een lijfrenteverzekering gesteld dat gezien de grootte van het bedrag er directe uitkering (na inhouding van belasting) van het bedrag kan plaats vinden.
Na ontvangst van de benodigde gegevens op 7-2-2014 zal het bedrag na 10 dagen worden uitgekeerd.
Na 3 keer bellen waar het bedrag blijft(waarbij steeds gezegd werd dat alle gegevens correct en volledig zijn) is toegezegd dat het met SPOED behandeld zal worden. Het is inmiddels 2 maanden verder en ER IS NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN. HELP!!! Wat kan ik hier tegen doen en kan ik rentevergoeding eisen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betalingen van Aegon
Betalingen van Aegon
Laatst gewijzigd door HANSBR10 op 05 apr 2014 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Betalingen van Aegon
Blijven bellen. En een gesprek eisen met een leidinggevende. Rentevergoeding kunt u eisen maar of u het krijgt? Rare gang van zaken overigens. Succes.