LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betch.nl niet veel anders dan independer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Larske2000
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 jun 2011 13:02

Betch.nl niet veel anders dan independer

Ongelezen bericht door Larske2000 »

Er is een nieuwe vergelijkingssite die zich boven independer voordoet als iemand die het vervelend vind dat mensen verschillende vergelijkers met verschillende resultaten krijgen, maar na een beetje onderzoek door mezelf heb ik geconcludeerd, dat het niet meer of minder is dat alle andere verzekering-vergelijkers.

Het enige verschil wat zij doen is bij sommige verzekeringen in het resultaat aangeven wat je hier bij andere vergelijkers zou betalen, (en natuurlijk schrijven ze waar je goedkoper bij een ander uit bent niet erbij als vergelijking, daar staat alleen hun eigen prijs) Het is dus niet zoals men suggereert dat men als filter werkt voor verkeerde vergelijkingsresultaten bij andere, ze laten alleen dus de prijzen van anderen zien.

Het zoekresultaat bij Betch komt dus voor 99% gewoon hetzelfde uit als bijvoorbeeld independer, en zie hier dus niet echt de erge meerwaarde van.

Ik dacht, en zou er meer aan hebben als er een site was die de vergelijkers écht vergleek, en gewoon het echte juiste resultaat gaf, en volgens mij doet independer dit toch al redelijk goed, gewoon eerlijk resultaat geven, vind dit nieuwe bedrijf toch beetje verkeerde suggesties maken in de reclame.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Betch.nl niet veel anders dan independer

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wanneer je Independer "redelijk goed" vindt, lees en huiver; http://www.quotenet.nl/Nieuws/Quote-500 ... h.nl-96885
Betch vertrouw ik ook voor geen meter. Er is geen verdienmodel mogelijk voor eerlijke, ongekleurde voorlichting.

Mallet
Berichten: 162
Lid geworden op: 07 mar 2010 23:14

Re: Betch.nl niet veel anders dan independer

Ongelezen bericht door Mallet »

Ik ben ook erg argwanend ten opzichte van die vergelijkingssites en ik heb nog nooit op basis van die informatie een (zorg)verzekering gesloten. Ik heb even op betch.nl gekeken en ik vind het wel een heldere en bruikbare site. Ook hier komen weer niet alle resultaten naar voren. Mijn eigen autoverzekeraar is nergens te vinden bijvoorbeeld. De websites zijn handig als een soort handvat, maar ik schiet daarna altijd de eigen website van de aanbieder op.

Gesloten