cardiff wil niet uitkeren omdat hun arts zegt geen aantoonbare medische reden
Die is er wel alles overlegt via dossiers ziekenhuis en toch weigeren uit te betalen
Waarom betaal je dan premie?????????????????????????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bnp cardiff arbeidsongeschikt verzekering
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 nov 2016 09:54
Re: bnp cardiff arbeidsongeschikt verzekering
Misschien is het handig om rechtsbijstand te raadplegen voor juridische hulp. Als je die niet hebt, kun je een belangenbehartiger benaderen om je mogelijkheden te bekijken.
Re: bnp cardiff arbeidsongeschikt verzekering
Geen oplossing, maar wel een inkijkje in reilen en zeilen van verzekeringen:
http://www.npo.nl/zembla/08-02-2009/VARA_101191549
http://www.npo.nl/zembla/08-02-2009/VARA_101191549
Re: bnp cardiff arbeidsongeschikt verzekering
Waarschijnlijk omdat er geen sprake is van een situatie waarin op basis van de voorwaarden recht op uitkering bestaat . Of dat inderdaad zo is, kan je laten toetsen, zoals John ook al terecht aangaf.marielouise29 schreef:cardiff wil niet uitkeren omdat hun arts zegt geen aantoonbare medische reden
Die is er wel alles overlegt via dossiers ziekenhuis en toch weigeren uit te betalen
Waarom betaal je dan premie?????????????????????????
Re: bnp cardiff arbeidsongeschikt verzekering
op grond van welke clausule in de verzekering vinden zij dat ze niet uit hoeven te keren?marielouise29 schreef:cardiff wil niet uitkeren omdat hun arts zegt geen aantoonbare medische reden
Die is er wel alles overlegt via dossiers ziekenhuis en toch weigeren uit te betalen
Waarom betaal je dan premie?????????????????????????
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 17 jan 2017 18:05
Re: bnp cardiff arbeidsongeschikt verzekering
Ik heb eind September 2016 claim ingediend em sinds dien ben ik om de kerk heen gedraid door BNPParibas Cardiff, maanden lang zeiden ze dat instanties de vragen dat ze hebben gevraagd nog geen antwoord hebben gegeven ook zeiden ze dat ik de formulieren veerkeerd had ingevoeld dit kom ik achter nadat ik ze heb gebeld nadat ik weeken niets van ze gehoord en daarna om de 2-3 weken krijg ik een formulier terug gestuurd dat ik zou verkeerd hebben ingevoeld.Pas als ik aangetekend terug stuur wonderbaarlijk krijgen ik te horen dat het binnen is.Met de instanties heb ik gesproken en een van zelfs zei,dat ze nu de derde keer de vragen terug gestuurd hebben. Ik vraag ze of alles nu eindelijk binnen is en krijg ik geen antwoord. Waar kan ik terecht voor klachten want ik heb bij de BNPParibas Cardif zelf een klacht ingediend krijg ik de zelfde antwoord als van de medischedienst van ze.