LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bonus malus verklaring

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
sacredfour

Bonus malus verklaring

Ongelezen bericht door sacredfour »

Ik heb een geschil met mijn oude verzekeringsmaatschappij. Zij beweren ten onrechte dat er nog een vordering openstaat. Nu, dit los ik wel op. Het probleem is dat de oude verzekeraar nu weigert de bonus malus verklaring (autoverzekering) door te sturen . Hebben ze het recht om dit achter te houden als de verzekering beëindigd is?

Lindsay1983

Re: Bonus malus verklaring

Ongelezen bericht door Lindsay1983 »

loopt er nog een andere autoverzekering bij die verzekeraar? 2e auto/ gezinspolis?

sacredfour

Ongelezen bericht door sacredfour »

loopt er nog een andere autoverzekering bij die verzekeraar? 2e auto/ gezinspolis?
Nee.

Lindsay1983

Ongelezen bericht door Lindsay1983 »

zij zijn verplicht om dit vrij te geven als jij je polis beeindigd hebt en bij hun geen andere verzekeringen hebt onder naam van een of dezelfde verzekeringnemer.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Zij beweren ten onrechte dat er nog een vordering openstaat.
Hebben ze het recht om dit achter te houden als de verzekering beëindigd is
Als zij (of dat al dan niet ten onrechte is) beweren dat er nog een vordering open staat zullen zij ook wel de verzekering als niet beeindigd beschouwen.

Gesloten