LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bovag caravanverzekering (voorheen Polis Direct)

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
MarjonvO

Bovag caravanverzekering (voorheen Polis Direct)

Ongelezen bericht door MarjonvO »

In 2003 bij Polis Direct een caravan verzekering afgesloten met 10 jaar nieuwwaarde. Deze verzekering is vorig jaar overgenomen door de Bovag. Vandaag nieuwe polis gekregen voor komend jaar, met een flinke premiestijging. In deze polis werd niet meer verwezen naar de 10 jaar nieuwwaarde, ook niet in de nieuwe polisvoorwaarden. Gebeld met Bovag. Volgens de mevouw aan de telefoon was de nieuwwaarde van 10 jaar al enkele jaren niet meer van toepassing. Ik heb gezegd dat ik daar nooit iets van gehoord had en het gevoel had dat ik daardoor toch enkele jaren teveel betaald had. Ik heb toen gemeld dat ik de caravan niet meer volledig casco wilde verzekeren en ik met mijn man zou overleggen over eventueel beperkt casco. Ondertussen oude polis van afgelopen jaar er bij genomen, geldig tot 03-03-2012, daar zit een clausuleblad bij over de geldende 10 jaar nieuwwaarde. Weer Bovag gebeld en gemeld dat ik dit niet erg netjes vond om voor mijn gevoel zo "sneaky" de 10 jaar nieuwwaarde te laten verdwijnen. Volgens Bovag was ik verkeerd ingelicht en gold wel de 10 jaar nieuwwaarde. Ik krijg nu een aanvullend clausuleblad met 10 jaar nieuwwaarde.
ADVIES: KIJK JE NIEUWE POLIS GOED NA VOORDAT JE GAAT BETALEN!!!

Gesloten