Ik wil ook mijn stem latem horen aan iedereen wat unive heeft mij gedaan hebt.
Twee jaar terug bij buurman een flinke brandt geweest heel woning is uitgebrandt en hiervan mijn woning ook schade gehad van rook,ik belde naar unive en kwam een meneer langs hij hebt de boel negekeken en zei wij gaan de schoonmaakbedrijf (BELFOR) inschakelen die maken ze alles weer schoon.
Volgende dag kwamen schoonmakers langs en ze begonnen schoon maken en UNIVE had belooft grote spullen brengen we naar een speciale behandeling en dat hebben ze ook niet gedaan ze hebben alleen tv meegenomen en nog wat kledingen en de helft van de kledingen hebben ze niks gedaan ze hebben zo terug gegeven hoe ze meegenomen hadden toen ze klaar waren met schoonmaken hebben ze een brief laten ondergetekend aan mijn vrouw.
UNIVE heeft aan schoonmaakbedrijf (BELFOR) €3500,- betaald!
en tussen door hebben wij ontdekt al die spullen waren niet helemaal schoon is,en ben ik gaan naar UNIVE bellen en zei van dat niet goed schoon is,en jullie moet gewoon mij uitbetalen want die spullen kan ik niet meer gebruiken en hei zei,nee wij betalen niks uit het moet gewoon die schoonmaakberijf nog een keer langs komen,en ik ging niet akkoord.
Ik zei,gaan klacht indienen bij jurofoon en dat heb ik ook gedaan en tijdens ik in vakantie was wilden ze mij berijken en het is niet gelukt en daarna hebben ze mijn klacht gestopt.
Ik wilde heropenen die klacht maar vraagden ze mij niewe documenten en die had ik niet en is zo stop gegaan.
Wat het ergste is,ik had paar centjes gespaard voor het baby en met die geld heb nieuwe meubels gekocht over twee weken gaat mijn vrouw bevallen en op dit moment heb ik nog niks gekocht voor het baby ik heb geen geld meer over en ben werkloos, er is nog veel te vertellen,wat ik denkt over UNIVE het is gewoon geen cent waard verzekeringsmaatschappij!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] brandschade bij unive
Re: brandschade bij unive
Voor klachten over verekeringsmaatschappijen: http://www.klachteninstituut.nl/