LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] brias of brigida dierengezondheidszorg verzekering
brias of brigida dierengezondheidszorg verzekering
Ik had, moet ik nu zeggen een dierenverzekering voor onze bordeaux dog bora, bij deze maatschappij, de totaal kosten waren per maand 30 euro op een paar eurocenten na. Sinds vandaag 27-11-2003 heb ik een brief ontvangen dat ik per 1-12-2003 ben geroyeerd omdat, gezien de declaratie verloop met inachteneming van het bewaken van de continuiteit van de maatschappij, besloten is de verzekering niet voort te zetten. Belachelijk gewoon. Bora is geboren op 9-9-2002 met 10 weken ben ik haar wezen halen, na ongeveer toen ze een 4 maanden oud was kreeg ze blaasonsteking dit heeft ze nu in het totaal een 6 x gehad, ze heeft jammer genoeg een operatie moeten ondergaan van LPC in haar linker pootje, toen ze 6 maanden ongeveer was, een keer hot spot gehad, en in oktober gestreliseerd, hiervoor was ik extra verzekerd notabene. NU een verzekering sluit je af voor eventuele risico die niet is voorzien, ik kan er niets aan doen dat mijn hond steeds iets mankeer, voor de risico's neem je een verzekering, MAAR LIEVER GEEN DECLARATIES STUREN WANT DAAR KUNNEN ZE NIET TEGEN. IK BEN HEEL ERG BOOS HIEROVER. maar vraag mij af wie heeft deze problemen ook bij deze verzekering? Ik vergeet trouwens nog te vermelden dat ze op 28 maart ook nog even een aanpassing deden van de verzekering, qua uitkeringsbedrag wat je per jaar kon declareren de eerst afgesloten verzekering was een bedrag van euro 2265,oo en dat werd zomaar gewijzigd naar euro 1350,00 max. verzekerd bedrag per lopend verzekringsjaar, maar de premie van haast 30 euro per maand bleef wel het zelfde.
Re: brias of brigida dierengezondheidszorg verzekering
Wij hadden exact hetzelfde probleem! wat een verschrikkelijke verzekering. NOOIT AAN BEGINNEN!!!!! ga liever voor dier en zorg, daar krijg je wel alles vergoed. denk niet aan die 2 euro per maand die je meer betaald want je krijgt er veel meer voor terug. wij hadden (hij is inmiddels weg) een probleemhond. toen we het niet meer aankonden hebben we em laten castreren. dat zou vergoed moeten worden incl ALLE consulten. maar helaas.... deze (sorry dat ik het zeg) klerelijers, hebben 103282730 kleine lettertjes. we kregen NIETS, omdat het uit voorzorg was.... bij elke declaratie hadden ze wel een andere smoes. we kregen NOOIT 1 cent terug!
Net als mijn hond word ik ziek van deze verzekeringen. Ik heb nog nooit iemand positief over gehoord.
Hou maar op over deze verzekering. Pure ellende en ze sluiten gelijk alles uit als de hond wat gemankeerd heeft. Wat wij hebben gedaan is het volgende: Een aangetekende brief gestuurd met daarin een termijn stelling om tot betaling over te gaan. Zoniet dan wordt de verzekering per aangegeven datum direct beeindigd.
Ze trokken zich er niets van aan en bleven de premie maar incasseren,ondanks de rode kaart van de postbank om automatisch incasso in te trekken. Brias belde en dreigde met de deurwaarde als wij de betaling weer niet zou voldoen. Weer hielden zij de premie in en toen hebben wij de postbank gebeld die onze rekening voor Briass direct heeft geblokkeerd en de inmiddels ingecasseerde premie terug heeft geboekt. Het is nu bijna 2 maanden geleden en hebben tot opheden niets meer van hen vernomen. Nu schijnt het zo te zijn dat zij helemaal geen verzekeringen van 5 jaar mogen afsluiten (dit is maar voor 1 jaar) Verder heb ik de overkoepelingsorgaan van de Nederlandsebank geraadpleegd, maar die konden niets doen omdat Briass nergens bij is aangesloten.
Wij zijn niet geschrokken van hun praktijken en laten niet met ons sollen.
Ze trokken zich er niets van aan en bleven de premie maar incasseren,ondanks de rode kaart van de postbank om automatisch incasso in te trekken. Brias belde en dreigde met de deurwaarde als wij de betaling weer niet zou voldoen. Weer hielden zij de premie in en toen hebben wij de postbank gebeld die onze rekening voor Briass direct heeft geblokkeerd en de inmiddels ingecasseerde premie terug heeft geboekt. Het is nu bijna 2 maanden geleden en hebben tot opheden niets meer van hen vernomen. Nu schijnt het zo te zijn dat zij helemaal geen verzekeringen van 5 jaar mogen afsluiten (dit is maar voor 1 jaar) Verder heb ik de overkoepelingsorgaan van de Nederlandsebank geraadpleegd, maar die konden niets doen omdat Briass nergens bij is aangesloten.
Wij zijn niet geschrokken van hun praktijken en laten niet met ons sollen.
Voor mij kwamen deze berichten gelukkig net op tijd.Ik had vrijdag me aanvraag ingestuurd.Heb ze net meteen afgezegd.Ik ben naar dierzorg gegaan
Als ik de voorwaarden van de diverse aanbieders naast elkaar leg, zijn ze allemaal erg beperkt in hun dekkingen. Mijn advies is : Nooit aan beginnen. Je kunt beter maandelijks de premie die je betaalt opzij zetten.