LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Emcede
Berichten: 303
Lid geworden op: 18 dec 2010 23:45

Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!

Ongelezen bericht door Emcede »

@Soundboard: ligt dat toevallig niet aan je eigen browser? Ik heb een paar keer ingelogd en dat lukt zonder problemen. Daarnaast heb je waarschijnlijk net als ik een email gekregen met uitleg over de bereikbaarheid. Daarin staat dat je ook kunt bellen als het via internet niet lukt: (055) 579 8160. Probeer dat eens!

SoundBoard
Berichten: 139
Lid geworden op: 08 feb 2007 13:33

Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!

Ongelezen bericht door SoundBoard »

@Emcede,

CB heeft te kennen gegeven problemen te hebben met hun site, waardoor inloggen in het klantdomein niet of nauwelijks mogelijk is. Nu stelt u dat het aan mijn browser zou kunnen liggen. Ik heb er niets aan veranderd, maar als u mij kunt aangeven wat ik zou moeten wijzigen, dan verneem ik dat graag. Deze situatie duurt me al veel te lang. Ik kan me overigens niet voorstellen dat CB via de telefoon even mijn volledige spaartegoed kan overhevelen naar mijn tegenrekening. Als dat wel zou kunnen is het des te meer reden om de rekening op te heffen. Ik verneem graag een mogelijke oplossing.

FO

MAXIEM

Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Emcede

Waar heb ik dat verhaal eerder gehoord?

Maxiem.

SoundBoard
Berichten: 139
Lid geworden op: 08 feb 2007 13:33

Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!

Ongelezen bericht door SoundBoard »

Ik ben er eindelijk uit!
Heb Centraal Beheer maar even wat werk uit handen genomen, anders gaat het maanden duren. Het blijkt dat bij de werkzaamheden bij CB er geen rekening gehouden is met allerlei soorten browsers waartussen aanzienlijke verschillen in eigenschappen bestaan. Op dit moment kan men niet inloggen wanneer de browser Mozilla Firefox wordt gebruikt.
Bij gebruik van Internet Explorer als browser blijken er geen problemen te zijn!
Heel fijn dat CB zo inventief en creatief heeft meegewerkt. Ik stond op het punt de hele boel over te (laten) hevelen, althans voor zover dat telefonisch zou kunnen.
Ik verzeker CB, dat er geen tweede kans komt.

FO

SoundBoard
Berichten: 139
Lid geworden op: 08 feb 2007 13:33

Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!

Ongelezen bericht door SoundBoard »

Sinds een week is nu ook toegang mogelijk bij gebruik van Mozilla Firefox als browser.
Fijn dat Centraal Beheer dat even meedeelt! Een bedrijf dat werkelijk oog heeft voor en empathie toont aan hun klanten. Het zou Centraal Beheer toch sieren wanneer zij blijk geeft vorderingen te maken met de oplossing van het probleem? Maar nee hoor, niets van dat alles!

FO

Gesloten