LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 08 feb 2007 13:33
Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
Sinds 2 januari is het onmogelijk in te loggen op je persoonlijke pagina ‘mijngegevens’. Dat lijkt niet zo erg, maar wanneer je een RentePlús-rekening hebt afgesloten en je wilt over je spaartegoeden beschikken is dat via internet onmogelijk. Het zenden van een klacht via e-mail wordt niet beantwoord. Na vier dagen krijg je dan een automatisch gegenereerd antwoord, waarop je niet kunt reageren, met de vermelding dat op dit moment veel mensen hun spaarloon op de RentePlús-rekening willen storten. Daar moet dan een rekening voor worden geopend en dat geeft dan problemen met inloggen wegens overbelasting. Het probleem zal zo spoedig mogelijk worden verholpen, aldus CB. Die spoed is blijkbaar niet al te groot, want tot nu toe is het nog steeds onmogelijk om in te loggen. Ik begrijp overigens niet hoe al die potentiële klanten van de spaarloon dan wél toegang zouden hebben tot hun nieuwe rekening, dat zou dan toch ook niet gaan? De reden lijkt me daarom niet steekhoudend.
Kortom: een service van niks. Probleem duurt veel te lang! Nog even en ik zet mijn spaargeld maar weer ergens anders. Dit is rommel.
Kortom: een service van niks. Probleem duurt veel te lang! Nog even en ik zet mijn spaargeld maar weer ergens anders. Dit is rommel.
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
SoundBoard
Als je dan toch gaat veranderen, kies dan voor Ohra. dat is een 'bank' die zijn zaakjes online (tot nu toe) wél op orde heeft.
Maxiem.
Als je dan toch gaat veranderen, kies dan voor Ohra. dat is een 'bank' die zijn zaakjes online (tot nu toe) wél op orde heeft.
Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 08 jan 2012 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
SoundBoard, wij hebben daar een spaarloon-en toprekening. Kan ik sinds 2 januari ook niet bij. Kan alleen een formulier invullen om spaarloon naar de bij hun bekende tegenrekening te storten. Dat heb ik dus ingevuld, maar die tegenrekening is de toprekening. Ook alleen via de site te bereiken. Kan ik dus ook niet bij en weet nu dus niet of het geld er al op staat. Zodra ik er weer op kan, boek ik het geld van de toprekening naar mijn gewone bankrekening en laat ik die toprekening opheffen. Ik houd niet van die grapjes: spaarloon komt vrij en site onbereikbaar. Dat het druk is, oke, maar vannacht om 2 uur kwamen wij thuis, heb gekeken en ook weer die zelfde melding. Ik heb genoeg van CB
-
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 02 feb 2011 12:02
- Locatie: Nederland
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
Beste Soundboard en gerda1956,
We hebben inderdaad een paar storingen gehad bij het zogenaamde "klantdomein", waar je je rekeningen kunt inzien. Onze excuses hiervoor! We zijn continu met man en macht aan het werk om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt.
Op dit moment is het mogelijk om in te loggen. Als je op de groene knop met daarop "inloggen" klikt, kun je gewoon inloggen en je gegevens inzien, je rekeningen bekijken en geld overmaken. https://www.centraalbeheer.nl/cbix/port ... porate/057
Als je je spaarloon wil opnemen, gebruik dan dit formulier: https://formulier.centraalbeheer.nl/opnamespaartegoed/
Je kunt natuurlijk ook altijd 'even Apeldoorn bellen' via 055 - 579 8160.
Nogmaals onze excuses!
Met vriendelijke groeten,
Hella
Centraal Beheer Webcare
We hebben inderdaad een paar storingen gehad bij het zogenaamde "klantdomein", waar je je rekeningen kunt inzien. Onze excuses hiervoor! We zijn continu met man en macht aan het werk om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt.
Op dit moment is het mogelijk om in te loggen. Als je op de groene knop met daarop "inloggen" klikt, kun je gewoon inloggen en je gegevens inzien, je rekeningen bekijken en geld overmaken. https://www.centraalbeheer.nl/cbix/port ... porate/057
Als je je spaarloon wil opnemen, gebruik dan dit formulier: https://formulier.centraalbeheer.nl/opnamespaartegoed/
Je kunt natuurlijk ook altijd 'even Apeldoorn bellen' via 055 - 579 8160.
Nogmaals onze excuses!
Met vriendelijke groeten,
Hella
Centraal Beheer Webcare
Laatst gewijzigd door Centraal Beheer op 09 jan 2012 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
Centraal Beheer
Echt een geweldige prestatie dat je na 9 werkdagen nog niet online bent!!! Petje af.
Maxiem.
Echt een geweldige prestatie dat je na 9 werkdagen nog niet online bent!!! Petje af.
Maxiem.
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 09 jan 2012 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 08 feb 2007 13:33
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
wanneer ik uw voorstel uitvoer verschijnt er precies hetzelfde als wat al een week verschijnt: 'klantdomein moeilijk bereikbaar onze excuses hiervoor'. Ook het aanklikken van de 'groene knop' heeft geen enkel effect: ik kom er gewoon niet in. Dus de bewering dat alles weer kan en dat ik 'gewoon' zou kunnen inloggen is onjuist. Natuurlijk kan ik de moeite nemen om 'Apeldoorn te bellen', maar dat is nu juist niet de bedoeling bij een online spaarregeling. Bovendien wil ik zaken regelen op momenten die mij passen, via internet. Het resultaat is dat ik op deze manier niet over mijn spaartegoed kan beschikken. Zodra dat dan weer kan, ga ik overwegen mijn gehele spaartegoed over te hevelen naar een andere bank. Eentje die wél betrouwbaar is gebleken. Trouwens het is niet alleen het spaartegoed waar men niet bij kan, alle polissen die men heeft bij CB en eventuele wijzigingen die men wil doorvoeren zijn onmogelijk, omdat inloggen de eerste vereiste is. Dat zoiets meer dan een week moet duren is ontoelaatbaar. Daar helpen excuses niet tegen. Ik begrijp best dat ik u dat niet persoonlijk kan aanrekenen, maar de inhoud van uw reactie is helaas onjuist en dat komt Centraal Beheer niet ten goede.
mvg, Frits
wanneer ik uw voorstel uitvoer verschijnt er precies hetzelfde als wat al een week verschijnt: 'klantdomein moeilijk bereikbaar onze excuses hiervoor'. Ook het aanklikken van de 'groene knop' heeft geen enkel effect: ik kom er gewoon niet in. Dus de bewering dat alles weer kan en dat ik 'gewoon' zou kunnen inloggen is onjuist. Natuurlijk kan ik de moeite nemen om 'Apeldoorn te bellen', maar dat is nu juist niet de bedoeling bij een online spaarregeling. Bovendien wil ik zaken regelen op momenten die mij passen, via internet. Het resultaat is dat ik op deze manier niet over mijn spaartegoed kan beschikken. Zodra dat dan weer kan, ga ik overwegen mijn gehele spaartegoed over te hevelen naar een andere bank. Eentje die wél betrouwbaar is gebleken. Trouwens het is niet alleen het spaartegoed waar men niet bij kan, alle polissen die men heeft bij CB en eventuele wijzigingen die men wil doorvoeren zijn onmogelijk, omdat inloggen de eerste vereiste is. Dat zoiets meer dan een week moet duren is ontoelaatbaar. Daar helpen excuses niet tegen. Ik begrijp best dat ik u dat niet persoonlijk kan aanrekenen, maar de inhoud van uw reactie is helaas onjuist en dat komt Centraal Beheer niet ten goede.
mvg, Frits
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jan 2012 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Uw verhaal klopt niet.
De Centraal Beheer website is nog steeds onbereikbaar (zojuist weer geprobeerd).
Ik raad Centraal Beheer ten sterkste aan om ervoor te zorgen dat de web infrastructuur zodanig wordt opgezet dat men het verkeersvolume aan kan.
Het is niet acceptabel dat spaarders hun rekeningen niet kunnen inzien.
Maar misschien moet dit aan de Ombudsman worden gemeld voordat er iets gebeurt.
Dit serviceniveau is te laag voor woorden.
M.vr.gr.
Eric Vlek
Uw verhaal klopt niet.
De Centraal Beheer website is nog steeds onbereikbaar (zojuist weer geprobeerd).
Ik raad Centraal Beheer ten sterkste aan om ervoor te zorgen dat de web infrastructuur zodanig wordt opgezet dat men het verkeersvolume aan kan.
Het is niet acceptabel dat spaarders hun rekeningen niet kunnen inzien.
Maar misschien moet dit aan de Ombudsman worden gemeld voordat er iets gebeurt.
Dit serviceniveau is te laag voor woorden.
M.vr.gr.
Eric Vlek
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jan 2012 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
SoundBoard
Als iemand naar mijn mening bewust en opzettelijk onjuiste informatie geeft, dan mag je zo'n medewerker dat wél persoonlijk aanrekenen.
Maxiem.
Als iemand naar mijn mening bewust en opzettelijk onjuiste informatie geeft, dan mag je zo'n medewerker dat wél persoonlijk aanrekenen.
Maxiem.
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
Wel.......
De website is weer bereikbaar, gelukkig
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]r, ik raad U toch aan om bij enkele andere banken een kijkje te nemen teneinde Uw produkt de nodige verbeteringen te geven.
Bijvoorbeeld:
- mogelijkheid tot selectie van begin- en eindmutatiedatum in het mutatieoverzicht
- klanten de mogelijkheid geven om meer dan 5 mutatieregels in een scherm te zien (bijv. via "mijn gegevens" de klant laten kiezen voor 50 of 100 en dit in een cookie vast te leggen of in de database) - zodat ik geen 4 schermen hoef te doorlopen om mutaties van het hele jaar te volgen.
(slechts 5 regels op een scherm - wie heeft dat bedacht ?)
- mogelijkheid tot download van mutaties inclusief saldo (met selektie van begin- en einddatum) naar een Excel formaat en/of een PDF.
Met vriendelijke groeten
- mogelijkheid tot kiezen van een wachtwoord inclusief leestekens (veiliger)
Als Centraal Beheer zich echt wil profileren als een online bank, dan is er best nog wel het een en ander te verbeteren.
Met vriendelijke groeten
De website is weer bereikbaar, gelukkig
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]r, ik raad U toch aan om bij enkele andere banken een kijkje te nemen teneinde Uw produkt de nodige verbeteringen te geven.
Bijvoorbeeld:
- mogelijkheid tot selectie van begin- en eindmutatiedatum in het mutatieoverzicht
- klanten de mogelijkheid geven om meer dan 5 mutatieregels in een scherm te zien (bijv. via "mijn gegevens" de klant laten kiezen voor 50 of 100 en dit in een cookie vast te leggen of in de database) - zodat ik geen 4 schermen hoef te doorlopen om mutaties van het hele jaar te volgen.
(slechts 5 regels op een scherm - wie heeft dat bedacht ?)
- mogelijkheid tot download van mutaties inclusief saldo (met selektie van begin- en einddatum) naar een Excel formaat en/of een PDF.
Met vriendelijke groeten
- mogelijkheid tot kiezen van een wachtwoord inclusief leestekens (veiliger)
Als Centraal Beheer zich echt wil profileren als een online bank, dan is er best nog wel het een en ander te verbeteren.
Met vriendelijke groeten
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jan 2012 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 08 feb 2007 13:33
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
Ik heb zojuist nog eens geprobeerd in te loggen, maar helaas ondanks de veelbelovende uitlatingen van zowel [persoonsgegevens verwijderd door de moderator], kan ik nu (15:10u) nog steeds niet inloggen!
Centraal Beheer 'bakt' er niets meer van. Het wordt tijd voor een laatste bod! Geef eens compensatie voor het genoten ongemak zou ik zeggen.
Centraal Beheer 'bakt' er niets meer van. Het wordt tijd voor een laatste bod! Geef eens compensatie voor het genoten ongemak zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jan 2012 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
Ook ik kan nog steeds niet inloggen, heb het zojuist een kwartier achter elkaar geprobeerd. Echt een slechte zaak. Ik geloof niks van die smoesjes. Iedereen wil geld van spaarloon halen, en Centraal Beheer blokkeert gewoon de site. Ik ben er helemaal klaar mee! Mooie woorden van webcare, maar helaas zoals zo vaak heb je er als klant niks aan.
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 08 feb 2007 13:33
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
Ik kreeg zojuist antwoord op mijn per e-mail ingediende klacht over het niet kunnen inloggen.
Dank voor uw email
Uw klantdomein tijdelijk moeilijk bereikbaar
U geeft aan moeilijk tot geen gebruik te kunnen maken van het klantdomein op http://www.centraalbeheer.nl
Actuele situatie
Door het afschaffen van de Spaarloonregeling door de overheid, zijn momenteel alle spaarloontegoeden vrij opneembaar. Veel klanten willen hun spaarsaldo op een RentePlús Rekening bij Centraal Beheer Achmea storten.
Klantdomein moeilijk bereikbaar
Hierdoor worden er nu massaal rekeningen via onze site aangevraagd. Zoveel dat het klantdomein de laatste tijd moeilijk bereikbaar is. Onze excuses hiervoor. Wij werken aan een oplossing, zodat u weer snel kunt inloggen op uw klantdomein.
Geld opnemen?
Wilt u in de tussentijd geld opnemen van uw rekening? Dan verzoeken wij u om 'Even Apeldoorn' te bellen. Het telefoonnummer is (055) 579 8160. Wij helpen u graag verder. Heeft u liever dat wij u bellen op een moment dat het u uitkomt? Dat kan ook! Geeft u dat aan via dit formulier.
Met vriendelijke groet,
Centraal Beheer Achmea
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Manager Marketing
Nou ja, dat is het algemene verhaal, waar ik niets aan heb. Ik wil niet 'Apeldoorn hoeven bellen' omdat Centraal Beheer de boel niet op orde heeft. Ik heb begrip voor het feit dat er een keertje een storing plaats vindt, maar acht dagen dóór modderen zonder het te hebben opgelost? Dat kan niet!
Komt nog iets anders bij: als al die nieuwe klanten die gáán voor een RentePlús-rekening bij Centraal Beheer proberen hun geld in te leggen, gaat dat dan toch ook niet? De reden die wordt aangevoerd waardoor het inloggen onmogelijk is, die klopt van geen meter. En nog steeds is het onmogelijk in te loggen. Het is dus niet een kwestie van moeilijk kunnen inloggen, neen het is in het geheel niet kunnen inloggen en dat is wel wat anders.
Als ik Marketingmanager zou zijn zou ik toch met een plausibeler verhaal op de proppen komen. Dit is zo ongeloofwaardig en zo algemeen, dat ik deze reactie van bedenkelijk niveau vind.
F.O.
Dank voor uw email
Uw klantdomein tijdelijk moeilijk bereikbaar
U geeft aan moeilijk tot geen gebruik te kunnen maken van het klantdomein op http://www.centraalbeheer.nl
Actuele situatie
Door het afschaffen van de Spaarloonregeling door de overheid, zijn momenteel alle spaarloontegoeden vrij opneembaar. Veel klanten willen hun spaarsaldo op een RentePlús Rekening bij Centraal Beheer Achmea storten.
Klantdomein moeilijk bereikbaar
Hierdoor worden er nu massaal rekeningen via onze site aangevraagd. Zoveel dat het klantdomein de laatste tijd moeilijk bereikbaar is. Onze excuses hiervoor. Wij werken aan een oplossing, zodat u weer snel kunt inloggen op uw klantdomein.
Geld opnemen?
Wilt u in de tussentijd geld opnemen van uw rekening? Dan verzoeken wij u om 'Even Apeldoorn' te bellen. Het telefoonnummer is (055) 579 8160. Wij helpen u graag verder. Heeft u liever dat wij u bellen op een moment dat het u uitkomt? Dat kan ook! Geeft u dat aan via dit formulier.
Met vriendelijke groet,
Centraal Beheer Achmea
[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]
Manager Marketing
Nou ja, dat is het algemene verhaal, waar ik niets aan heb. Ik wil niet 'Apeldoorn hoeven bellen' omdat Centraal Beheer de boel niet op orde heeft. Ik heb begrip voor het feit dat er een keertje een storing plaats vindt, maar acht dagen dóór modderen zonder het te hebben opgelost? Dat kan niet!
Komt nog iets anders bij: als al die nieuwe klanten die gáán voor een RentePlús-rekening bij Centraal Beheer proberen hun geld in te leggen, gaat dat dan toch ook niet? De reden die wordt aangevoerd waardoor het inloggen onmogelijk is, die klopt van geen meter. En nog steeds is het onmogelijk in te loggen. Het is dus niet een kwestie van moeilijk kunnen inloggen, neen het is in het geheel niet kunnen inloggen en dat is wel wat anders.
Als ik Marketingmanager zou zijn zou ik toch met een plausibeler verhaal op de proppen komen. Dit is zo ongeloofwaardig en zo algemeen, dat ik deze reactie van bedenkelijk niveau vind.
F.O.
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jan 2012 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
-
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 02 feb 2011 12:02
- Locatie: Nederland
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
Beste allemaal,
Jullie hebben helemaal gelijk, het blijkt dat op erg drukke tijdstippen je gegevens minder goed bereikbaar zijn. Soms komt het voor dat je dan – door die grote drukte - niet in kan loggen. Op een later moment lukt het weer wel. Excuses voor het bericht hiervoor, waarin ik zei dat je ‘gewoon’ in kon loggen. Niet handig, maar je moet ook weten, dat dit geen bewust verkeerd gegeven informatie is geweest.
We begrijpen uiteraard dat je niets hebt aan excuses. We zijn met man en macht dag en nacht bezig om het structureel op te lossen. Voor nu zouden wij je wel heel graag willen helpen, dus mocht je hier ook behoefte naar hebben, dan kun je je gegevens mailen naar [email protected].
Ericvlek, bedankt voor het meedenken. We nemen je tips mee!
Groet,
Hella
Centraal Beheer Webcare
Jullie hebben helemaal gelijk, het blijkt dat op erg drukke tijdstippen je gegevens minder goed bereikbaar zijn. Soms komt het voor dat je dan – door die grote drukte - niet in kan loggen. Op een later moment lukt het weer wel. Excuses voor het bericht hiervoor, waarin ik zei dat je ‘gewoon’ in kon loggen. Niet handig, maar je moet ook weten, dat dit geen bewust verkeerd gegeven informatie is geweest.
We begrijpen uiteraard dat je niets hebt aan excuses. We zijn met man en macht dag en nacht bezig om het structureel op te lossen. Voor nu zouden wij je wel heel graag willen helpen, dus mocht je hier ook behoefte naar hebben, dan kun je je gegevens mailen naar [email protected].
Ericvlek, bedankt voor het meedenken. We nemen je tips mee!
Groet,
Hella
Centraal Beheer Webcare
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 08 feb 2007 13:33
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
Beste Hella,
U schrijft echt onzin. Centraal Beheer is ‘op erg drukke tijdstippen minder goed bereikbaar’?
CB is helemaal niet bereikbaar welk tijdstip je ook kiest, zelfs al is het midden in de nacht. Me dunkt dat het dan toch echt minder druk zou moeten zijn. ‘Op een later moment lukt het weer wel’, zo schrijft u. Totaal onjuist! Dat betekent dat het probleem helemaal niet zit in de intensiteit van het gebruik, noch het tijdstip waarop dat wordt gecreëerd, maar dat er een structurele fout zit in de software. Het is bovendien ontoelaatbaar dat zo’n probleem niet in 10 dagen kan worden opgelost. Dan zou ik toch gaan uitkijken naar een bedrijf wat er écht verstand van heeft. Ook een tip om mee te nemen!
De stelling blijft: CB is niet bereikbaar! Uiteraard wel per telefoon en ik denk ook wel per reguliere post, maar daar hebben we het hier niet over.
FO
U schrijft echt onzin. Centraal Beheer is ‘op erg drukke tijdstippen minder goed bereikbaar’?
CB is helemaal niet bereikbaar welk tijdstip je ook kiest, zelfs al is het midden in de nacht. Me dunkt dat het dan toch echt minder druk zou moeten zijn. ‘Op een later moment lukt het weer wel’, zo schrijft u. Totaal onjuist! Dat betekent dat het probleem helemaal niet zit in de intensiteit van het gebruik, noch het tijdstip waarop dat wordt gecreëerd, maar dat er een structurele fout zit in de software. Het is bovendien ontoelaatbaar dat zo’n probleem niet in 10 dagen kan worden opgelost. Dan zou ik toch gaan uitkijken naar een bedrijf wat er écht verstand van heeft. Ook een tip om mee te nemen!
De stelling blijft: CB is niet bereikbaar! Uiteraard wel per telefoon en ik denk ook wel per reguliere post, maar daar hebben we het hier niet over.
FO
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
Omdat dit product nauwelijks bezoekers had en nu wegens opnemen spaarloon erg veel bezocht word is het beste om dit niet meer na 15.00 uur in de middag te proberen.
Vaak is bij dit soort overbelasting problemen het in de ochtenduren en dan liefst voor kantoortijden te doen...
Niet alleen Centraal Beheer heeft dit bij dit soort pieken.
U staat dus in de spaarloon file!
Vaak is bij dit soort overbelasting problemen het in de ochtenduren en dan liefst voor kantoortijden te doen...
Niet alleen Centraal Beheer heeft dit bij dit soort pieken.
U staat dus in de spaarloon file!
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
Capaciteit kost geld, en als dat doorberekend (moet) gaan worden naar de klanten begint iedereen weer te miepen dat de bank te duur is en dat ze over willen stappen .ik raad U toch aan om bij enkele andere banken een kijkje te nemen teneinde Uw produkt de nodige verbeteringen te geven.
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
SoundBoard
Naar mijn mening is er mogelijk helemaal geen sprake van een strukturele fout in de software. Wél zou er momenteel sprake kunnen zijn van een struktureel tekort aan cash, terwijl juist nu (vanaf 1-1-2012) de opnamevraag erg groot is. Het "probleem" zou dus wel eens het gevolg kunnen zijn van het toepassen van een spreidingstaktiek. Mocht mijn vermoeden juist zijn, dan is dat wel een domme taktiek. Zo jaag je de klanten immers weg, in plaats van dat je nieuwe klanten aantrekt.
Maxiem.
Naar mijn mening is er mogelijk helemaal geen sprake van een strukturele fout in de software. Wél zou er momenteel sprake kunnen zijn van een struktureel tekort aan cash, terwijl juist nu (vanaf 1-1-2012) de opnamevraag erg groot is. Het "probleem" zou dus wel eens het gevolg kunnen zijn van het toepassen van een spreidingstaktiek. Mocht mijn vermoeden juist zijn, dan is dat wel een domme taktiek. Zo jaag je de klanten immers weg, in plaats van dat je nieuwe klanten aantrekt.
Maxiem.
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 08 feb 2007 13:33
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
Maxiem,
ik kan niet eerder overstappen, dan wanneer ik weer kan inloggen, dat is het probleem!
De structurele vraag naar het verplaatsen van het tegoed wordt alleen maar groter door deze fout van CB, want zo langzamerhand wil een ieder die kort geleden een Rente Plús Rekening bij Centraal Beheer heeft geopend, hier zo gauw mogelijk weer vanaf.
We zitten nu al op de tiende dag dat het onmogelijk is om in te loggen. Centraal Beheer is blijkbaar niet overtuigd van hun eigen falen, want die blijft halsstarrig volhouden dat het aan het moment van inloggen ligt!
Stofzuigertje:
het inlogprobleem heeft niets te maken met het product Rente Plús Rekening, want ook voor alle andere zaken zoals verzekeringen dient men in te loggen. Dat is dus ook zeer vervelend voor mensen die hun andere auto willen herverzekeren. Dat gaat dan allemaal via 'Apeldoorn bellen', maar als bijna iedereen dat moet doen, sta je uren in de wacht. Zeer 'handige' site van CB. Prima service ook.
FO
ik kan niet eerder overstappen, dan wanneer ik weer kan inloggen, dat is het probleem!
De structurele vraag naar het verplaatsen van het tegoed wordt alleen maar groter door deze fout van CB, want zo langzamerhand wil een ieder die kort geleden een Rente Plús Rekening bij Centraal Beheer heeft geopend, hier zo gauw mogelijk weer vanaf.
We zitten nu al op de tiende dag dat het onmogelijk is om in te loggen. Centraal Beheer is blijkbaar niet overtuigd van hun eigen falen, want die blijft halsstarrig volhouden dat het aan het moment van inloggen ligt!
Stofzuigertje:
het inlogprobleem heeft niets te maken met het product Rente Plús Rekening, want ook voor alle andere zaken zoals verzekeringen dient men in te loggen. Dat is dus ook zeer vervelend voor mensen die hun andere auto willen herverzekeren. Dat gaat dan allemaal via 'Apeldoorn bellen', maar als bijna iedereen dat moet doen, sta je uren in de wacht. Zeer 'handige' site van CB. Prima service ook.
FO
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
Het is mij gelukt! Ik kon zowaar een keer inloggen. Heb gelijk alles overgeschreven en stuur ze wel een brief om de rekening op te heffen. Ben er vanaf 2-1 mee bezig geweest. Nooit meer geldzaken via CB!
-
- Berichten: 139
- Lid geworden op: 08 feb 2007 13:33
Re: Centraal Beheer is digitaal onbereikbaar!
Ik heb nog steeds geen toegang noch de beschikking over mijn eigen spaartegoed!!!
Als ik mijn spaartegoed wil overboeken naar mijn tegenrekening kan dat niet anders dan via het klantdomein, maar die is buiten werking. Mijn RentePlús Rekening opheffen kan alleen maar schriftelijk, zie wat CB daar over schrijft:
Hoe kan ik mijn rekening opheffen?
De Rekeninghouder en de Bank kunnen op elk moment de Rekening beëindigen,
waarna de Bank het saldo plus rente zal overmaken naar de Tegenrekening. De
Rekeninghouder dient daartoe een schriftelijk verzoek tot beëindiging van de
Rekening in te dienen. U kunt uw verzoek sturen naar: Centraal Beheer Achmea,
Postbus 1801, 3800 BV Amersfoort. Staat de Rekening op twee namen dan
hebben wij voor het beëindigen van die rekening een handtekening nodig van
beide rekeninghouders.
Het wordt er niet beter van. Wat een waardeloze club die CB.
FO
Als ik mijn spaartegoed wil overboeken naar mijn tegenrekening kan dat niet anders dan via het klantdomein, maar die is buiten werking. Mijn RentePlús Rekening opheffen kan alleen maar schriftelijk, zie wat CB daar over schrijft:
Hoe kan ik mijn rekening opheffen?
De Rekeninghouder en de Bank kunnen op elk moment de Rekening beëindigen,
waarna de Bank het saldo plus rente zal overmaken naar de Tegenrekening. De
Rekeninghouder dient daartoe een schriftelijk verzoek tot beëindiging van de
Rekening in te dienen. U kunt uw verzoek sturen naar: Centraal Beheer Achmea,
Postbus 1801, 3800 BV Amersfoort. Staat de Rekening op twee namen dan
hebben wij voor het beëindigen van die rekening een handtekening nodig van
beide rekeninghouders.
Het wordt er niet beter van. Wat een waardeloze club die CB.
FO