Dag allemaal,
omdat ik op zoek was naar een internetrekening kwam ik Centraal Beheer tegen met de renteplus rekening. Op de website wordt keurig aangegeven dat ze 2 dagen nodig hebben om een overboeking administratief te verwerken Volgens mij is dit echt niet meer van deze tijd en is het ook zo dat andere banken dit sneller doen. Het lijkt mij dat ze hier zelf nog de meeste rente van hebben namelijk; aantal klanten x inleg x 2dagen........ Heeft iemand nog ervaring met de snelheid van afhandelen bij Centraal Beheer of weet iemand waarom de afhandeling van een overschrijving zo lang moet duren
Groet, Ikker
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Centraal Beheer; renteplus of rentemin rekening?
Re: Centraal Beheer; renteplus of rentemin rekening?
ikker
Belangrijker nog is, dat je account goed bereikbaar is en dat is NIET het geval (zie op dit forum het andere draadje over CB).
Maxiem.
Belangrijker nog is, dat je account goed bereikbaar is en dat is NIET het geval (zie op dit forum het andere draadje over CB).
Maxiem.
-
Re: Centraal Beheer; renteplus of rentemin rekening?
Ik heb begin januari een RentePlús Rekening geopend bij CB, maar dat duurde meer dan een week voordat de aanvraag verwerkt was. De overboeking duurde drie dagen, waarin het geld elders vertoefde. De rente daarover ben je waarschijnlijk kwijt. Uiteindelijk werkt het wel, maar wat mij veel méér stoorde was de toegang tot je eigen spaarrekening. Die was meer dan 14 dagen onbereikbaar, zodat je niet over je eigen geld kon beschikken. Als reden werd aangevoerd, dat heel veel mensen hun tegoed wat van de spaarloonregeling kwam op de Rente Plús rekening wilden zetten. Het gevolg was geen toegang meer. Zie elders over dit item: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 1&t=110006ikker schreef:Dag allemaal,
omdat ik op zoek was naar een internetrekening kwam ik Centraal Beheer tegen met de renteplus rekening. Op de website wordt keurig aangegeven dat ze 2 dagen nodig hebben om een overboeking administratief te verwerken Volgens mij is dit echt niet meer van deze tijd en is het ook zo dat andere banken dit sneller doen. Het lijkt mij dat ze hier zelf nog de meeste rente van hebben namelijk; aantal klanten x inleg x 2dagen........ Heeft iemand nog ervaring met de snelheid van afhandelen bij Centraal Beheer of weet iemand waarom de afhandeling van een overschrijving zo lang moet duren
Groet, Ikker
Na veel gezwoeg heeft CB het blijkbaar voor elkaar gekregen, maar het verdient geen schoonheidsprijs. Ook al niet omdat ze beloofden, te zullen informeren wanneer het klantdomein weer volledig toegankelijk zou zijn: niets over gehoord, ik heb dat zélf moeten ontdekken!
FO