LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Centraal Beheer

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
kleikloetje

Centraal Beheer

Ongelezen bericht door kleikloetje »

Even voor de kerst van 2012 kreeg ik een mailtje van Centraal Beheer dat men de automatische incasso niet kon innen. Of ik het bedrag van ruim 23 euro uiterlijk 31 december 2012 wilde voldoen. Dit bedrag in gehele premie incl. mijn autoverzekering die in april 1012 wegens verkoop is opgezegt. Ik heb er dus niet op gereageerd. Daarna kwam er een dreigmail dat op 2 januari 2013 de zaak zou worden over gedragen aan een incassobureau. Daar werd ik dus ook niet heet of koud van. Totdat een medewerker van Centraal Beheer belde met de vraag of ik wist dat er een bedrag van plm. 12 euro openstond van mijn autoverzekering? gedateerd in augustus 2012.Dit was het totale bedrag wat nog openstond. Van verdere achterstand was niets bekend. Sterker nog alles was tot 31 december 2012 keurig betaald.

Centraal Beheer

Re: Centraal Beheer

Ongelezen bericht door Centraal Beheer »

Beste Kleikloetje,

Ik heb uw klacht gelezen betreft de incasso van de autoverzekering. Wat een vervelende situatie. Ik wil dit graag voor u uitzoeken en de klacht in behandeling nemen.

Wilt u een mail sturen naar webcare[@]centraalbeheer.nl met uw postcode, huisnummer en persoonsgegevens. Graag als onderwerp Incasso Autoverzekering Trosradar. Zodra ik de klacht binnen heb neem ik het in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Ronald van het Centraal Beheer Webcareteam
Webcare[@]centraalbeheer.nl

Gesloten