Al jaren een woonverzekering ( inboedel bij Centraal beheer). Door gezondheids omstandigheden iets te laat met betalen van de premie. Gevraagd om het bedrag in 2 delen te mogen betalen, dit ivm mijn invaliditeits pensioen. Gesproken met Dhr. René K. van Centraal Beheer. Ik kreeg een korting aangeboden, omdat ik thans deels WAO en deels IP heb. Dit scheelt mij 10 euro op deze verzekering.
Dat vond ik een super fijn gebaar van deze vriendelijke meneer. Nu kan ik ook wat kerst kadootjes nog kopen en even ademhalen. Ik ben zeer blij met deze coulance van Centraal Beheer. Dank jullie wel !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] compliment Centraal Beheer
-
- Contacteer:
Re: compliment Centraal Beheer
Filijne5 schreef:Al jaren een woonverzekering ( inboedel bij Centraal beheer). Door gezondheids omstandigheden iets te laat met betalen van de premie. Gevraagd om het bedrag in 2 delen te mogen betalen, dit ivm mijn invaliditeits pensioen. Gesproken met Dhr. René K. van Centraal Beheer. Ik kreeg een korting aangeboden, omdat ik thans deels WAO en deels IP heb. Dit scheelt mij 10 euro op deze verzekering.
Dat vond ik een super fijn gebaar van deze vriendelijke meneer. Nu kan ik ook wat kerst kadootjes nog kopen en even ademhalen. Ik ben zeer blij met deze coulance van Centraal Beheer. Dank jullie wel !
Ach ipv dat er altijd ge....d wordt op bedrijven is dit eens een positief bericht wat mijn inziens ook genoemd mag worden.
**edit** dank mods dat het meldbericht is verwijderd ! Als sommige zelfs positieve berichten moeten melden dan ben je toch wel ver heen.
-
Re: compliment Centraal Beheer
Wat leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen door dhr. K en hierdoor ook tevreden met onze service.
Een beetje ademruimte en meer cadeautjes is altijd prettig.
Alvast fijne feestdagen toegewenst.
Groet,
Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 8000
Webcare[@]centraalbeheer.nl
https://www.centraalbeheer.nl
Een beetje ademruimte en meer cadeautjes is altijd prettig.
Alvast fijne feestdagen toegewenst.
Groet,
Natasja van het Centraal Beheer Webcareteam
055 579 8000
Webcare[@]centraalbeheer.nl
https://www.centraalbeheer.nl