LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Compliment FBTO !

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Gioia

Compliment FBTO !

Ongelezen bericht door Gioia »

Twee weken geleden werd het cilinderslot van mijn auto vernield. Juist op een moment dat het erg slecht uitkwam kon ik mijn auto niet meer in.
Helemaal niet nagedacht, heb ik meteen mijn eigen garage gebeld, om het te repareren. Er moest een nieuwe cilinder worden besteld twv 135, 30 .
Na de reparatie , dacht ik: vergeten FBTO te bellen. dom dom dom
:cry: Hierop een goede service van de heren Gerben Westra en de Heer W. Minnesma. Ik had eerst FBTO natuurlijk moeten bellen, die dan aangeven waar de auto gerepareerd kan worden ( bij hun gecontracteerden).
In de zenuwen natuurlijk vergeten :(
Na een korte brief met de nota gevoegd en een aangifte van vernieling, werd ik vandaag gebeld, dat het hele bedrag wordt overgemaakt :D
Ik ben dan ook zeer blij met FBTO en daarom een dikke pluim!
5CAD0BB94CDDBC270286E50412C2E1C0.jpg
5CAD0BB94CDDBC270286E50412C2E1C0.jpg (35.21 KiB) 716 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

ron1

Re: Compliment FBTO !

Ongelezen bericht door ron1 »

Ja een dikke pluim, als er iemand is die onnodig veel euros in de wacht sleept zijn het de verzekeringsmaatschappijen wel, zakkenvullers zijn het.En nu ben ik nog in mijn liefste bui.

testcase

Ongelezen bericht door testcase »

@ron1

Allemachtig.Gaat emigreren man als je zo in het leven staat.

@Gioia. Leuk dat je een positieve melding doed.

Gioia

Eigenlijk ben ik het met de emigratie eens.
Negativiteit besmeurt het leven van alledag.
:D

ron1

Even reeel blijven als u geen gelijk krijgt.

Verzekeringsmaatschappijen verzinnen ieder jaar weer met premies en aanvullende clausules dat het voor een ieder TE ingewikkeld wordt gemaakt met TE hoge en overbodige premieverhogingen die feitelijk niet nodig zijn, bovendien bevallen die berichten over prijsafspraken e.d met de vreselijk enge farmaceutische industrie mij TOTAAL NIET...is niks negatiefs aan, maar is realisme.

Als ik KON emigreren heel graag zelfs.....wilt U mijn rekeningnummer want ik ben alles kwijt aan belastingen,loonafdrachten en andere onzinnige troep.....sparen is immers ten strengste verboden in dit bekrompen wegzinkende land.Graag naar een land waar mensen niet zo egocentrisch ingesteld zijn als hier en waar en waar vriendelijkheid naar elkaar toe geen probleem is..............

Gioia

misschien dat een verwijzing naar een maatschappelijk werker of psycholoog wel iets voor u zou zijn?
Beter dan alleen maar aandacht trekken op een forum
:wink:

testcase

Hahahahahahaha :P :P :P

Nou ronnie. Ik ben bang dat u niet wordt toegelaten tot zo'n land. Want wie begon er hier nu met gifspuiten. Voordat u hulp zoekt adviseer ik u eerst een hele grote spiegel te kopen.

ron1

Gioia schreef:misschien dat een verwijzing naar een maatschappelijk werker of psycholoog wel iets voor u zou zijn?
Beter dan alleen maar aandacht trekken op een forum
:wink:

Nee dank u, want die zijn ook alleen maar groot geworden dankzij LUXEPROBLEMEN, en te vaak niet vanwege ECHTE problemen. :)

ron1

testcase schreef:Hahahahahahaha :P :P :P

Nou ronnie. Ik ben bang dat u niet wordt toegelaten tot zo'n land. Want wie begon er hier nu met gifspuiten. Voordat u hulp zoekt adviseer ik u eerst een hele grote spiegel te kopen.
Testzaak, deze topic gaat over een PLUIM geven aan een verzekeringsmaatschappij, dat is allemaal 1 pot GEDWONGEN nat.

De overige 69.985 berichten zijn klachten.............

testcase

Du wie zijn hier nu de gifspuiters.....?

I'll rest my (test)case

ron1

Degeen die een PLUIM inclusief ruime foto plaatst over een compliment aan een verzekeringsfirma.

Ik vindt het heel prettig voor die persoon hoor, hou me ten goede, echter, mijn inziens doen ze niet meer dan waar ze zoveel miljoen euro per maand voor ontvangen via oa de zorg en autopremies.In feite doen ze gewoon hun werk.

Gesloten