Beste Mensen,
Ik heb conflict met Geove RZG verzekeraar. Het gaat om volgende: ik heb in mei 2002 mijn adreswijziging zowel telefonisch, als schriftelijk doorgegeven omdat ik voor stage elders moest wonen. ik ben datzelfde jaar afgestudeerd en dus had ik geen recht meer op collegepolis. Ik had per 6 januari een baan gekregen dus heb ik eind december 2002 weer zowel schriftelijk als telefonisch mijn verzekering opgezegd. Nu na 1,5 jaar beweren ze dat ze van die contacten zowel telefonische als schriftlijke niets weten, en ze eisen 3000 euro, omdat ze al vanaf januari 2003 een dure polis voor me hebben gekeuzen zonder mijn medeweten. ze zeggen dat ze alle brieven naar oude adres gestuurd hebben. Ik heb kopieen van zowel adres wjzigingsformulier als van opzegging. Maar ze beweren dat kopie niet geldig is en de originele is bij hun en ze zeggen dat ze van niets weten( of vernietigd. Ik heb geprobeerd met hun tot een oplossing te komen maar ze zijn niet voor reden vaarbaar. ze willen alleen geld zien. weet iemand meer van dit soort praktijken? ik heb nu broepscommissie voor verzekeraars gevraagd om hier zich over buigen. Dus ik zou graag weten wie ook conflicten heeft gehad met verzekeraar en in het bijzonder met Geove? wie kan mij hierbij helpen en weet hoe kan ik het best aanpakken.
alvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] conflict met Geove
Re: conflict met Geove
ik heb nu broepscommissie voor verzekeraars gevraagd om hier zich over buigen.