LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CZ misleid klanten

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: CZ misleid klanten

Ongelezen bericht door Jolijn »

Moet eerlijk zeggen dat ik lang niet alles heb gelezen hoor, maar dat viel me op en leek me het meest van belang.

bart.jenje
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jan 2014 17:15

Re: CZ misleid klanten

Ongelezen bericht door bart.jenje »

Als je alles had gelezen dan had je gezien dat er mensen zijn die vinden dat het mijn fout is omdat ik me niet op de hoogte heb gesteld op alle websites, ze vergeten echter de dat de verzekeraars ook plichten hebben. en jij maakt het gelijk duidelijk.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: CZ misleid klanten

Ongelezen bericht door Chocomelk »

In ieder geval is je probleem opgelost en je in de hoek laten zetten dat is ook
nergens voor nodig.

Fijn voor je dat het is opgelost !

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: CZ misleid klanten

Ongelezen bericht door gilas »

bart.jenje schreef:Ik ga naar een andere ziekte kosten verzekering waar de basis verzekering veel goedkoper is maar dat is niet de reden van mijn overstap de reden van mijn overstap is dat de CZ het niet netjes wenst af te handelen en de nieuwe verzekering wel vrij zorg keuze heeft en ik dus gewoon mijn materialen kan kopen waar ik wil en bovendien niet op een andere bloedglucosemeter hoef over te stappen een verzekering die hoop ik wel snapt dat ze bestaan door hun klanten.
Lees je wel goed de nieuwe voorwaarden van je nieuwe verzekering,want een lager bedrag kan nog weleens betekenen dat er wat dingen niet in je pakket zitten of dat je ineens voor kosten komt te staan waar je niet oprekent.

Gesloten