LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Das rechtsbijstand uitbetaling griffie rechten

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
gezondheid

Das rechtsbijstand uitbetaling griffie rechten

Ongelezen bericht door gezondheid »

Inmiddels is er een factuur verlopen vanaf augustus 2014. Das vergoed de advocaatkosten maar de griffie kosten dien ik van mijn advocaat zelf over te maken naar hun. Dit kan ik vervolgens laten vergoeden door Das. Ik had een factuur van mijn advocaat gestuurd naar Das. Echter zij gaan niet akkoord omdat het om een herinnering zou gaan. De originele factuur had ik niet in mijn bezit. Vervolgens geregeld dat ik de eerste factuur zou opsturen naar Das. Vervolgens heb ik dat geregeld maar nu blijft het radio stilte bij Das. Inmiddels heb ik hun al herinneringen verstuurd met daarbij administratie kosten vergoeding van 5 euro. Zijn er meer mensen die dezelfde ervaringen hebben met Das? Inmiddels heb ik hun laatste herinnering verstuurd en als zij niet voor vrijdag reageren meld ik de zaak ook aan bij DAS voor het ingebreke blijven van de betaling.

DASwebcare
verified

Re: Das rechtsbijstand uitbetaling griffie rechten

Ongelezen bericht door DASwebcare »

We hebben je bericht gezien. Zou je het dossiernummer en je NAW gegevens naar [email protected] willen e-mailen? Dan kunnen wij het intern doorzetten naar de zaakbehandelaar van DAS.

Groet,

Het webcare team van DAS

gezondheid

Door een collega van u werd het volgende geschreven en verzocht:

In dit dossier ontving ik uw e-mail d.d. 19 augustus jl. in goede orde.

Op de eerste plaats verzoek ik u vriendelijk in het vervolg uw correspondentie te richten aan on-
getekende.

Voor wat betreft uw verzoek om het voorgeschoten bedrag van griffierechten op uw rekening
over te maken verzoek ik u vriendelijk mij de declaratie (dus geen herinnering) en uw rekening-
nummer te doen toekomen.

Aan dit verzoek had ik voldaan. Vervolgens bleef het stil na 26 augustus. Verder zijn de griffierechten een vastgesteld bedrag. Een herinnering van mijn advocaat die ik Das gestuurd had: Dit is exact dezelfde factuur echter er staat een extra woordje bij "herinnering" bijgeschreven. Ik vind het jammer dat Das dan hiermee niet akkoord gaat. Het bedrag bedraagd € 45,= euro. Na deze e-mail heb ik mijn IBAN + originele factuur opgestuurd. Nu wordt er opeens dossiernummer gevraagd.

DASwebcare
verified

Beste gezondheid,

We hebben je reactie doorgestuurd naar je zaaksbehandelaar van DAS met het verzoek om op korte termijn contact met je op te nemen.

Groet,

Het webcare team van DAS
Laatst gewijzigd door DASwebcare op 21 okt 2014 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.

DASwebcare
verified

Excuses, hier is iets misgegaan.

Groet,

Het webcare team van DAS

gezondheid

De rekening is betaald door Das gelukkig.

Gesloten