LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De financiele kamer (oplichterij)

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
ronboos

De financiele kamer (oplichterij)

Ongelezen bericht door ronboos »

Vorig jaar zijn mijn partner en ik telefonisch benaderd door de financiele kamer uit amstelveen. Dagenlang belden zij op of we de afspraak niet vergeten warenOnder het mom van onafhankelijk advies bureau
lieten wij ons pensioen na kijken of er geen gat was. Mijn partner had na wat rekenwerk een goed pensioen. Ik daarentegen had na wat gegoochel met cijfers een pensioen waar ik mijn kont nog niet voor kon krabben. 135 euro per maand kostte dat maar hij regelde wel belasting aftrek dan ging er 50 euro vanaf. Je word gewoon gehersenspoeld
En aantal maanden geleden liet ik mijn verzekeringsagent erna kijken en kwam tot de conclusie dat ik een uitstekend pensioen had en dat ik door deze verzekering juist in de problemen zou komen en veel geld naar de belasting zou gaan. Deze verzekering loopt via de aegon en die reageren heel lakoniek en dat ik zelf getekend had. Dus kijk uit voor deze FINANCIELE OPLICHTERS. PS. op emails reageren deze gasten ook niet, en via aegon loopt ook mijn hypotheek, MAAR NIET VOOR LANG MEER WANT DIE BRENG IK ERGENS ANDERS ONDER.

ajvdbrug

Re: De financiele kamer (oplichterij)

Ongelezen bericht door ajvdbrug »

Aegon is al jarenlang een verzekeringsbedrijf met dubbele bodem, zelfs als ooit verkoper van producten van Aegon (ook van dochter spaarbeleg) kreeg je tijdens introductie en producttraining maar de helft te horen!!! Bij critische vragen werd je monddood gemaakt en het liefst belachelijk gemaakt in jouw groep!!

Wij gaan absoluut zaken beter regelen, samen staan we sterk!!!
Neem contact met ons op!!

groeten
Anja's

sprint

Re: De financiele kamer (oplichterij)

Ongelezen bericht door sprint »

Gedupeerden van SprintPlan spaarbeleg kan zich aansluiten bij Stichting Gesp
http://www.stichting-gesp.nl/

Gesloten