LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De kleine lettertjes van AnderZorg...

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
pinky

De kleine lettertjes van AnderZorg...

Ongelezen bericht door pinky »

AnderZorg lijkt goedkoop maar lees eerst de kleine lettertjes maar eens. In het serviceboekje 2006 gebruiksaanwijzing voor uw AnderZorg-zorgverzekering staat op blz. 10 en 11 onderaan bij de vergoedingen overzicht dat personen boven de 18 jaar een eigen risico hebben van 50 euro op de AnderZorg Extra pakket en de AnderZorg Tand pakket dus 2x 50 euro is 100 euro eigen risico per kalenderjaar.

Dat boekje kreeg ik omdat ik daar verzekerd WAS, nu meteen opgezegt omdat je voor die 100 euro per jaar een veel uitgebreiderde verzekering elders hebt.

Lieske1958

Re: De kleine lettertjes van AnderZorg...

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Pinky,

Dan heb jij blijkbaar een andere servicefolder gekregen dan wij. Ik kan op blz 10 en 11 totaal niks vinden over dat eigen risico.

Wel op blz. 14. En dat je ervoor kan kiezen.
Wat voor nummer staat er achter op jou serviceboekje ?
Bij mij BR.9008.1105

Wij gaan ook weg bij Anderzorg.
Kunnen via mijn man's werk collectief verzekeren.
En dan zijn we voor pakweg € 180 per mnd onder de pannen.

Lieske

pinky

Ongelezen bericht door pinky »

Hallo Lieske

Ik heb versie BR.9010.1105

Bij de vergoedingenoverzicht staat er in vette letters omschrijving daarnaast staat AnderZorg Basis en daarnaast AnderZorg Extra. En bij AnderZorg Extra staat 2 ** en die verwijzen naar een note onder aan de bladzijde en daar staat het van de eigenrisico. En op de andere bladzijde net zo alleen voor AnderZorg Tand **.

Dit is toch iets denk ik om aan te kaarten bij de redaktie van Trosradar

tatum

Ongelezen bericht door tatum »

Anderzorg is Menzis.
Anderzorg is zo goedkoop omdat je alles zelf moet regelen.
Dat is de keuze die je maakt. weinig geld voor weinig service.
Als je alles geregeld wilt hebben moet je bij een andere maatschappij gaan kijken. Niet achteraf klagen want dat is vooraf aangekaart.

Hamster

Ongelezen bericht door Hamster »

Een bezoek aan Hans Anders helpt wellicht om die kleine lettertjes goed te kunnen lezen :lol:

Gesloten