LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De starheid van Ditzo
De starheid van Ditzo
Ik zwijg...
Laatst gewijzigd door Datzo op 18 sep 2012 11:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: De starheid van Ditzo
Daar zit de fout. Het was uw verantwoordelijkheid om te checken of dat mailtje aangekomen was.Datzo schreef:Vervolgens ben ik op vakantie gegaan
Het spijt me dat ik het zeggen moet maar u bent degene die hier fout zit, niet Ditzo.
-
- Berichten: 32271
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: De starheid van Ditzo
Ik denk dat dit een lastige situatie is. Je mag, denk ik, verwachten dat dingen goed opgelost worden. Helaas (en misschien maar gelukkig) werken er nog mensen. Dat betekent dat er dingen fout kunnen gaan, maar juist doordat het om mensen gaat, kunnen die fouten hersteld worden. Als echt alles geautomatiseerd zou zijn, dan had je echt een probleem denk ik.
Ik ben het daarom met Klaas eens dat in ieder geval een deel van het probleem bij jezelf ligt. Temeer omdat een verzekeraar je niet binnen een paar dagen al uit de verzekering zal gooien. Daar gaat bij mijn weten minimaal twee niet-betaalde termijnen aan vooraf. Dat was ofwel een lange vakantie, of je hebt al wat langer zitten slapen.
Bedenk ook: jij bent degene die voor een ander rekeningnummer hebt gekozen. Niks mis mee, ik ben wel eens van bank gewisseld. Het ene bedrijf was wat sneller dan het andere om het rekeningnummer te veranderen, ik heb het toen goed bijgehouden om te zien of het allemaal goed ging, vooral om te zorgen dat ik niet op een van beide rekeningen een saldotekort zou krijgen. Die controle van de juiste afschrijving mis ik dus ook in het verhaal.
Hoe het opgelost gaat worden? Dingen kosten nu eenmaal tijd, en soms meer tijd dan mensen geduld hebben. Ik kan me indenken dat Ditzo dit even na moet lopen, dat het over meerdere schijven gaat, en dat het dus niet gaat lukken om de boel vanavond al rond te hebben.
Je bent kwaad - je ventileert het op Ditzo, maar ik denk dat je eigenlijk het meest kwaad bent op jezelf.
Is er niet iemand met wie je vanavond mee kunt rijden, of iemand die je kan halen en brengen?
Ik ben het daarom met Klaas eens dat in ieder geval een deel van het probleem bij jezelf ligt. Temeer omdat een verzekeraar je niet binnen een paar dagen al uit de verzekering zal gooien. Daar gaat bij mijn weten minimaal twee niet-betaalde termijnen aan vooraf. Dat was ofwel een lange vakantie, of je hebt al wat langer zitten slapen.
Bedenk ook: jij bent degene die voor een ander rekeningnummer hebt gekozen. Niks mis mee, ik ben wel eens van bank gewisseld. Het ene bedrijf was wat sneller dan het andere om het rekeningnummer te veranderen, ik heb het toen goed bijgehouden om te zien of het allemaal goed ging, vooral om te zorgen dat ik niet op een van beide rekeningen een saldotekort zou krijgen. Die controle van de juiste afschrijving mis ik dus ook in het verhaal.
Hoe het opgelost gaat worden? Dingen kosten nu eenmaal tijd, en soms meer tijd dan mensen geduld hebben. Ik kan me indenken dat Ditzo dit even na moet lopen, dat het over meerdere schijven gaat, en dat het dus niet gaat lukken om de boel vanavond al rond te hebben.
Je bent kwaad - je ventileert het op Ditzo, maar ik denk dat je eigenlijk het meest kwaad bent op jezelf.
Is er niet iemand met wie je vanavond mee kunt rijden, of iemand die je kan halen en brengen?
Re: De starheid van Ditzo
@Klaas; Ik heb gecheckt of het mailtje goed verstuurd is en dat is dus zo. heb ik ook aangetoond inmiddels. En ja, ik ben bijna 4 weken op vakantie geweest.
Re: De starheid van Ditzo
@witte angora: Het gaat inderdaad slechts om 1 maandpremie
Re: De starheid van Ditzo
Je moet niet checken of het mailtje goed verstuurd is, je had moeten checken of het goed aangekomen is.Datzo schreef:@Klaas; Ik heb gecheckt of het mailtje goed verstuurd is en dat is dus zo. heb ik ook aangetoond inmiddels. En ja, ik ben bijna 4 weken op vakantie geweest.
Dat wil dus zeggen: in de telefoon klimmen als je niet een door een echt mens gestuurde ontvangstbevestiging krijgt.
Re: De starheid van Ditzo
Sorrie, maar u had inderdaad er zeker van moeten zijn dat er geïncasseerd kon worden, vakantie is geen excuus.
En wat doet u met artikel 34? Die kost 390,00 euro.......
Kruip,lik,biedt uw excuses aan aan Ditzo! Zorg dat ze u weer Accepteren! Ik hoop echt voor u dat ze dit topic niet lezen en rancuneus zijn..... Uw ellende is dan niet te Overzien!
En wat doet u met artikel 34? Die kost 390,00 euro.......
Kruip,lik,biedt uw excuses aan aan Ditzo! Zorg dat ze u weer Accepteren! Ik hoop echt voor u dat ze dit topic niet lezen en rancuneus zijn..... Uw ellende is dan niet te Overzien!
Re: De starheid van Ditzo
Dat is natuurlijk ook flauwekul. Bij Ditzo zijn ze niet rancuneus om de simpele reden dat rancune niet in hun belang is. Ditzo heeft er belang bij om een goede naam te beschermen en rancune draagt daar niet aan bij. Als topicstarter gewoon de premie betaalt is hij hoogstwaarschijnlijk gewoon weer welkom bij Ditzo.Frantic2 schreef:Kruip,lik,biedt uw excuses aan aan Ditzo! Zorg dat ze u weer Accepteren! Ik hoop echt voor u dat ze dit topic niet lezen en rancuneus zijn..... Uw ellende is dan niet te Overzien!
Re: De starheid van Ditzo
Zelfs al bent u 4 weken op vakantie, dan nog is het mogelijk om te controleren of een afschrijving wel plaats vind
Het is al eerdere gezegd, zeker wanneer je zelf van reknr veranderd is het zaak bij te houden of de afschrijvingen wel goed gaan. En zeker bij een autoverzekering is dit erg belangrijk! Sowieso ligt de verantwoording van tijdig betalen bij de klant
Het is wel zo dat Ditzo verplicht is u minimaal een keer per brief en/of mail te laten weten dat dit niet gelukt is en u de kans te geven alsnog te betalen.
Normaal is het inderdaad zo dat er toch wel minimaal 2 maanden premie achterstand moet zijn willen ze u royeren, maar als de eerste premie betaling al niet lukt dan zijn ze heel snel.
Hoop maar dat u geen bekeuring krijgt want dat is een hele pittige
Het is al eerdere gezegd, zeker wanneer je zelf van reknr veranderd is het zaak bij te houden of de afschrijvingen wel goed gaan. En zeker bij een autoverzekering is dit erg belangrijk! Sowieso ligt de verantwoording van tijdig betalen bij de klant
Het is wel zo dat Ditzo verplicht is u minimaal een keer per brief en/of mail te laten weten dat dit niet gelukt is en u de kans te geven alsnog te betalen.
Normaal is het inderdaad zo dat er toch wel minimaal 2 maanden premie achterstand moet zijn willen ze u royeren, maar als de eerste premie betaling al niet lukt dan zijn ze heel snel.
Hoop maar dat u geen bekeuring krijgt want dat is een hele pittige
Re: De starheid van Ditzo
Mijn bericht is niet goed gelezen, dus ik zwijg... er zijn belangrijker zaken...
Re: De starheid van Ditzo
Best, neem vooral niks mee van de waarchuwingen en aanbevelingen. Ze komen maar van mensen die ook de andere kant kennen en weten welke ellende u op uw hals haalt door dizo de schuld te geven van uw eigen fouten.
Re: De starheid van Ditzo
Wat zou Ditzo er voor belang bij hebben om rancuneus te worden tegenover verzekeringnemers? Ik neem toch aan dat ze bij Ditzo hun medewerkers betalen om op een zakelijke en professionele manier klanten te woord te staan, niet om persoonlijke ongenoegens uit te vechten.Frantic2 schreef:Best, neem vooral niks mee van de waarchuwingen en aanbevelingen.
Geloof me, als de Ditzo-medewerkers 's-avonds in bed liggen naast moeder de vrouw dan denken ze aan hele andere dingen dan aan het meningsverschil dat Topicstarter via hen met hun baas heeft (althans, dat hoop ik voor ze).