LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dealerdiensten Automotive B.V. niet aan beginnen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
ger001

Dealerdiensten Automotive B.V. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door ger001 »

Ik was 3 jaar verzekerd bij hun nooit problemen tot het moment dat ik een brief kreeg dat de verzekering gestopt
is door een betaling achterstand. Heel raar want ik betaal elke maand ik heb toen gebeld en ze wouden niet eens luisteren
naar wat ik te zeggen had ik heb alle afschriften van de betalingen en ik heb het heel netjes uitgelegd dat er ergens een misverstand moet zijn maar het was van nee meneer u moet gewoon betalen :shock: Ik heb de verzekering onmiddelijk gestopt
en krijg tot nu toe brieven en de bedragen worden hoger ik adviseer iedereen om niet met hun in zee te gaan.

dhc

Re: Dealerdiensten Automotive B.V. niet aan beginnen

Ongelezen bericht door dhc »

Oké...ik ga het ook even zonder leestekens proberen je hebt een betalingsachterstand en je hebt je verzekering opgezegd en adviseert om niet met hun in zee te gaan maar als je nog moet betalen dan moet je dat wel doen want anders krijg je een incassoburo achter je aan en moet je nog steeds betalen en wordt het bedrag steeds hoger of je moet hun een brief sturen dat je alles hebt betaald en dat je dat kunt bewijzen en dat je hun voor de rechter sleept als ze je nog vaker lastig vallen maar als dat niet zo is heb je een groot probleem want dan kun je je nergens verzekeren want al die maatschappijen houden in de gaten wie er nog betalingsachterstanden heeft

Miepje1

Ongelezen bericht door Miepje1 »

:mrgreen:

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

ger001 schreef:Ik was 3 jaar verzekerd bij hun nooit problemen tot het moment dat ik een brief kreeg dat de verzekering gestopt
is door een betaling achterstand. Heel raar want ik betaal elke maand ik heb toen gebeld en ze wouden niet eens luisteren
naar wat ik te zeggen had ik heb alle afschriften van de betalingen en ik heb het heel netjes uitgelegd dat er ergens een misverstand moet zijn maar het was van nee meneer u moet gewoon betalen :shock: Ik heb de verzekering onmiddelijk gestopt
en krijg tot nu toe brieven en de bedragen worden hoger ik adviseer iedereen om niet met hun in zee te gaan.
En maar even veiligstellen want iedereen verwijdert zomaar posts in dit forum en de punten en kommas op de toetsenborden weigeren ook altijd bij iedereen nu ben ik weg een nieuw toetsenbord kopen

Solar Angel

Ongelezen bericht door Solar Angel »

En heb je inmiddels een nieuw toetsenbord ik ben daar eigenlijk wel benieuwd naar ik las laatst op tweakers.net dat met de nieuwste toetsenborden van logitech daar wel punten en komma's op zitten dat je ze dus niet meer apart hoeft aan te schaffen ik vind dat persoonlijk een hele goede zaak want dat leest toch wel een stuk lekkerder vinden jullie niet

Frits Bband

Ongelezen bericht door Frits Bband »

dat valt nog niet mee om zonder leestekens te typen zou je daar een speciale opleiding voor nodig hebben of zo het kan natuurlijk ook zijn dat de ts ze gewoon even vergeten is dat kan natuurlijk ook en dat is helmaal niet zo erg dat kan bijna iedereen overkomen alleen was het mij nog niet eerder gebeurd maar nu ineens wel wat gek joh daag

Gesloten