LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dierenverzekering dier en polis slecht

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
c.nulle

dierenverzekering dier en polis slecht

Ongelezen bericht door c.nulle »

Onze hond is 19 nov.2005 overleden, hij had een verstopping is nog geopereerd maar toch overleden, hij was pas 5mnd oud. Ondanks ons verdriet waren we blij dat wij bij Dier en Polis verzekerd waren om de kosten van de operatie terug te krijgen.
Het begon goed, ze zouden het zo spoedig mogelijk in orden maken, omdat de hond immers was overleden, 3mnd later en heeeeel wat telefoontjes later, hebben wij nog steeeds niks gehoord en is het nog steeds niet afgehandeld, elke keer hoorden we dat ze het nu echt zo spoedig mogelijk gingen behandelen, maar ik weet niet wat hun onder spoedig verstaan, in indergeval toch geen 3 mnd. Ook word nog steeds het maandelijk bedrag van onze rekening afgehaald, en dat van een hond die al 3 mnd dood is, SCHANDE.
We hebben sinds kort een nieuwe pup, we willen graag opnieuw beginnen, in iedergeval word deze niet verzekerd bij Dier en Polis.
Uit onze laatste telefoontje blijk dat het nog wel een maand kan duren voor dat we ons geld krijgen, SPOEDIG he.

hathor

Re: dierenverzekering dier en polis slecht

Ongelezen bericht door hathor »

Wat triest als je je pup van 5 maanden moet verliezen. En wat die verzekering betreft: die moet zich werkelijk rot schamen! Een ding moet me van het hart: waarom hebben jullie niet, als jullie merken dat ze geld van de rekening afhalen, de betaling gestorneerd. Kun je heel simpel regelen via internetbankieren of een telefoontje naar je bank. Ik hoop dat je met de volgende pup meer geluk hebt en uiteraard ook met de nieuwe verzekering.

Gesloten