LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dierverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
tinie koppen

dierverzekering

Ongelezen bericht door tinie koppen »

Geachte
Hierbij zou ik een vraag willen voorleggen omtrent mijn dierverzekering.IK heb 7jaar geleden een verzekering afgesloten voor mijn hond heb er 2 jaar aan betaald en hij is voor zijn hele leven verzekerdvoor alleen inwendige ziekten ook geen botten.Ik heb 2 polisen een voor inwendige ziekten en een voor een traumatis ongeval daar vragen zei elk jaar voor iedere polis 25 Euro beheerders kosten voor,maar nu had ik een nota voor mijn hond op gestuurd want die had het aan zijn darmen dat was 32 Euro nu kreeg ik zo maar 18 Euro vergoed want de consulten hadden zei in 2004 in de leden vergadering af geschaft,zonder mij daar een bericht van te sturen ik vind dat geen manier van doen ,nu wilde ik vragen mag dat zo maar of kan ik daar werk van maken.Ik wacht op uw antwoord alvast vriendelijk bedankt Groeten Tinie Koppen

Gast0

Re: dierverzekering

Ongelezen bericht door Gast0 »

Tinie, ik heb veel slechte verzekeringsproducten op de markt gezien, maar dit is echt bagger van het hoogste soort. Ik nog iemand gehoord die een keer heeft uitgekeerd gekregen.

Gesloten