LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] discriminatie nederlands vs buitenlanders
discriminatie nederlands vs buitenlanders
Als dit echt waar is worden Nederlanders gediscrimineerd
http://www.vergelijken-zorgverzekering. ... gen-risico
http://www.vergelijken-zorgverzekering. ... gen-risico
Re: discriminatie nederlands vs buitenlanders
Dit is legaal, net zoals veel geld geven aan de EU, aan omvallende landen, aan uitkeringen in het buitenland en ga zo maar door. Gelukkig kunnen wij het missen nu het gemiddelde kind vanaf 12 jaar met een telefoon van honderden euro's loopt, wij voor miljoenen aan vuurwerk afsteken en de meeste huizen een aanbouw hebben om de gigantische LEDschermen aan de muur te hangen. En natuurlijk boeken we massaal onze vakanties deze maanden.
Dus ja, we worden gediscrimineerd, maar de meesten van ons kunnen het wel lijden
Dus ja, we worden gediscrimineerd, maar de meesten van ons kunnen het wel lijden
Deze discussie hoort hier niet thuis.
Ik vind dat TS wel een punt heeft. gelijke rechten, gelijke plichten.
@harley, denk dat de mensen die bij de voedselbank lopen , anders denken dan jou.
@harley, denk dat de mensen die bij de voedselbank lopen , anders denken dan jou.
-
Ik zou niet weten waarom deze kwestie hier niet aangekaart zou mogen worden. Het is zuivere discriminatie en bagatelliseren omdat sommigen in deze maatschappij hun geld weggooien slaat nergens op. Goed item van TS.
De truc is dat een aanvullende verzekering geboden wordt, die het eigen risico van basisverzekering dekt.
Deze aanvullende verzekering wordt zeer goedkoop/gratis weggeven aan bepaalde groepen.
Dit lijkt mij niet het idee achter aanvullende verzekering. Het idee is dat de zorg wordt aangevuld (dekking fysio tandarts...etc), maar niet het wettelijk verplicht gestelde basisproduct aangepast
Deze aanvullende verzekering wordt zeer goedkoop/gratis weggeven aan bepaalde groepen.
Dit lijkt mij niet het idee achter aanvullende verzekering. Het idee is dat de zorg wordt aangevuld (dekking fysio tandarts...etc), maar niet het wettelijk verplicht gestelde basisproduct aangepast
Dit is een politieke discussie die hier niet thuis hoort.
Is dit niet een beetje appels met peren vergelijken? Het gaat zo te lezen over buitenlandse werknemers, en die hebben dan misschien wel dit "voordeel", maar bouwen volgens mij geen AOW of WW op, wat je er als "nadelen" tegenover kan zetten?
Daarin ben ik het niet met je in eens, kan ook he.puma73 schreef:Dit is een politieke discussie die hier niet thuis hoort.
Wij zijn klanten/consumenten van zorgverzekeringen en wij hebben daar allen mee
te maken.
De Poolse mensen die ik ken die hier werken in Nederland (tijdelijk voor een aantal x jaren) die bouwen gewoon AOW op en ook zeer zeker WW.sjohie schreef:Is dit niet een beetje appels met peren vergelijken? Het gaat zo te lezen over buitenlandse werknemers, en die hebben dan misschien wel dit "voordeel", maar bouwen volgens mij geen AOW of WW op, wat je er als "nadelen" tegenover kan zetten?
@ Ciske, ja de mensen die ik daar spreek denken er ook anders over. Ik ook, probeerde ook te typen met een ondertoon.ciske schreef:@harley, denk dat de mensen die bij de voedselbank lopen , anders denken dan jou.