LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dit zo verz doet moeilijk met bet van mijn gest wagen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Hous

Dit zo verz doet moeilijk met bet van mijn gest wagen

Ongelezen bericht door Hous »

Hallo Allemaal,

Mijn auto is meer dan 2 maanden geleden gestolen heb aangifte gedaan
en direct dit zo gebeld die hebben mij verteld dat ik goed verzekerd was en dat alles geregeld zou worden.

Na 30 dagen kreeg ik bericht dat ik niks zou krijgen omdat de expert heeft gezegd dat er geen klasse 3 alarm op de auto zit ben daarna naar de dealer gegaan en die heeft mij een certificaat gegeven dat er wel een klasse 3 alarm origineel op de auto zit.

Die heb ik daarna door gegeven aan de verzekering nu ben ik dus meer dan 2 maanden verder en elke keer als ik bel krijgik te horen we zijn er mee bezig

Weet iemand mischien wat ik moet doen want zelfs mijn vakantie is is niet door gegaan door dit gedoe allemaal en heb met 2 kinderen de hele vakantie hier doorgebracht dat heb ik ze allemaal door gegeven maar wordt er echt ziek van is er mischien iemand die dit heeft mee gemaakt en weet hoe en wat ik moet doen ik dank jullie alvast.

Mvg.

Gesloten