LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ditzo klachtenafhandeling
Ditzo klachtenafhandeling
Ik heb onlangs een klacht ingediend bij Ditzo omdat in de 'mijn Ditzo' omgeving onduidelijk werd aangegeven welke dekking nu wel of niet verzekerd was. Nadat ik de klacht heb ingediend heeft Ditzo snel het polisblad veranderd in de 'mijn Ditzo' omgeving en wijst de klacht op basis hiervan af. Ik vind deze werkwijze niet integer en ben ongelofelijk verbaasd dat een verzekeringsmaatschappij deze praktijken hanteert om een klacht maar te kunnen afwijzen. Ik kan bewijzen dat ten tijde van mijn klacht er een ander polisblad getoond werd maar Ditzo blijft weigeren de zaak serieus te bekijken.
Re: Ditzo klachtenafhandeling
en wat is precies de klacht?BJM1 schreef:Ik heb onlangs een klacht ingediend bij Ditzo omdat in de 'mijn Ditzo' omgeving onduidelijk werd aangegeven welke dekking nu wel of niet verzekerd was. Nadat ik de klacht heb ingediend heeft Ditzo snel het polisblad veranderd in de 'mijn Ditzo' omgeving en wijst de klacht op basis hiervan af. Ik vind deze werkwijze niet integer en ben ongelofelijk verbaasd dat een verzekeringsmaatschappij deze praktijken hanteert om een klacht maar te kunnen afwijzen. Ik kan bewijzen dat ten tijde van mijn klacht er een ander polisblad getoond werd maar Ditzo blijft weigeren de zaak serieus te bekijken.
De klacht is dat er in mijn persoonlijke gegevens mbt de rechtsbijstandverzekering 2 polisvoorwaarden te vinden waren en dat nergens duidelijk was, ook niet op het polisblad dat 1 van de getoonde polisvoorwaarden wel van toepassing was en de andere niet.
eerst goed lezen , dan afsluiten of een met duidelijke voorwaarden elders zoeken