LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
tick
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jun 2011 14:52

Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door tick »

Ik ben sinds 2 jaar verzekert bij Ditzo en kreeg een paar dagen geleden een mailtje dat het "noodzakelijk" is dat ze hun premies verhogen. Ik snap best dat een kleine verhoging soms niet anders kan maar ik ga in totaal 300 euro meer betalen voor 2 auto's per jaar. Ik vind dat wel absurd veel. Ik probeer juist mijn noclaim op te bouwen en wat goedkoper uit te zijn en zij gooien de tarieven zo ver omhoog dat ik meer dan 5 jaar nodig heb om weer op het huidige niveau uit te komen. Doe het dan op z’n minst geleidelijk over een paar jaar. Ze claimen goedkoop en doorzichtig te zijn maar nu moet ik, binnen 2 jaar dat ik bij Ditzo zit, zoveel meer gaan betalen. Dit wordt mij dan 2 weken voor dat het tarief al in gaat verteld in een mailtje.

Ik was altijd heel tevreden over de service van Ditzo, maar dit vind ik een Datzo-streek. Op deze wijze zullen ze een hoop klanten kwijt raken. Het effect van de hogere premie wordt zo ook weer te niet gedaan doordat er minder premies binnen gaan komen. Hoe 'noodzakelijk' is deze verhoging werkelijk of heeft dit alleen met een tegenvallende winst te maken? Bij Ditzo heb je automatisch een Bonusopbouwbescherming of hoe het ook precies heten mag. Hadden ze ook een Absurdetariefverhogingsbeschermer? Mag deze verhoging nu zomaar? Ik bedoel je betaalt een bepaald tarief en als het dan tegen blijkt te vallen, wordt dat tarief gewoon omhoog gegooid.

Zijn er nog meer mensen met een dergelijke Datzo-ervaring?

lostlovey
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2009 10:46

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door lostlovey »

Met Ditzo geen ervaring.Alle verzekeringen gaan omhoog:

http://www.nu.nl/economie/2585696/premi ... mhoog.html

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Ik kreeg dezelfde Datzo mail.
Bij ons is de verhoging 37,5 %, ik heb inmiddels andere verzekeringen afgesloten voor beide auto's, de nieuwe maatschappij heb ik vooraf even gebeld of er verhogingen aan zitten te komen, dat is niet het geval want die hebben ze eerder dit jaar al gehad en was ongeveer 7%. (nu maar hopen dat dit echt zo blijft)
Datzo (voorheen Ditzo) was altijd wel iets duurder, maar dat had ik over voor een kwalitatief goede verzekeraar, nu zouden ze bijna het dubbele gaan kosten van wat ik nu afgesloten heb, de klanttevredenheid van de nieuwe verzekeraar is ook heel redelijk.
Ik had alle verzekeringen bij hen lopen, de auto's zijn er nu alvast weg en ik denk dat ik ook voor de overige verzekeringen maar weer eens ga vergelijken.


Wat me (en nu helemaal) ook vreselijk irriteerde is het overdreven jij, jou en jouw gebruik in de correspondentie. Steeds meer bedrijven menen dit te moeten doen, ondanks dat ik b.v. de telefoon opneem met mijn voornaam wordt ik als klant in officiële correspondentie toch liever met u aangesproken.
Maar goed, ik ben nu eenmaal van een generatie eerder :D

assist-1
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2011 20:13

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door assist-1 »

Lekker goedkoop was het en dat was te goedkoop.
Mensen wordt toch wakker en begrijp dat startende ondernemingen
lopen te stunten met verliezen die ingecalculeerd zijn en hopen op een
constuctief marktaandeel.
Hier de [belediging verwijderd door moderator] reacties, tja. Alleen maar vergelijken als het
goedkoop is. Bij gedoe hopen op reacties van de webcare-afdeling van zo'n datzozoditzozo en dat soort ondernemingen (alsekuur)
of er weer goed van af te komen.

Uiteindelijk zijn we terug bij af en met veel reputatieschade in de verekeringen.
Rob

tick
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jun 2011 14:52

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door tick »

Bedankt Captain Slow voor je serieuze reactie. Er zijn mensen die een stuk minder genuanceerde (en gespelde) reacties plaatsen, het forum daarmee niet serieus nemen en verzanden in grof taalgebruik en stoerdoenerij. Forums als deze, met dit aantal bezoekers, zijn de enige manier om bepaalde bedrijven te bereiken (slechte reclame voor bedrijven) om niet zonder slag of stoot onrechtvaardige zaken over ons kant te laten gaan of om simpelweg oplossingen te vinden.

Naar welke verzekeraar ben je gegaan?

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

tick schreef:Bedankt Captain Slow voor je serieuze reactie. Er zijn mensen die een stuk minder genuanceerde (en gespelde) reacties plaatsen, het forum daarmee niet serieus nemen en verzanden in grof taalgebruik en stoerdoenerij. Forums als deze, met dit aantal bezoekers, zijn de enige manier om bepaalde bedrijven te bereiken (slechte reclame voor bedrijven) om niet zonder slag of stoot onrechtvaardige zaken over ons kant te laten gaan of om simpelweg oplossingen te vinden.

Naar welke verzekeraar ben je gegaan?
Op het gevaar af weer voor centendinges uitgemaakt te worden, ik ben naar Zelf.nl gegaan :-)
Ditzo was geen keuze voor de allergoedkoopste zoals gesuggereerd wordt, Ditzo was ook voor de verhoging al een stukje duurder dan de prijsvechters en ik koos daar bewust voor om een betere service te verwachten.
Op de service heb ik dan ook niets aan te merken, ik heb ze een keer nodig gehad en ze hebben alles prima afgewikkeld, maar de jij en jou mail met 37,5 % verhoging schoot me echt in het verkeerde keelgat.

Nu heb ik dus wel voor een goedkoper alternatief gekozen, als ik de klantwaardering op b.v. independer zie is die lage prijs niet echt van invloed op de dienstverlening, het "rapportcijfer" is iets lager dan bij Ditzo, maar nog altijd hoog.
Als de markt in autoverzekeringen een beetje tot rust gekomen is zie ik wel weer verder, tegenwoordig zit je niet meer vast aan lange contracten.

tick
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jun 2011 14:52

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door tick »

Ik snap best dat soms de tarieven omhoog moeten. Ik betaal ieder jaar ook een klein beetje meer voor mijn aansprakelijksheidsverzekering bijvoorbeeld, maar 30 of zelfs 37 % binnen 2 weken via een dergelijk mailtje even tussen neus en lippen door schiet mij ook in het verkeerde keelgat.

Gezien je (ik mag u wel tutoyeren op zo'n forum neem ik even aan) ook nog geïnformeerd hebt of er nog prijsverhogingen aan zitten te komen bij de nieuwe verzekeraar ben ik erg nieuwsgierig naar wie nu de nieuwe verzekeraar is geworden. (Volgens mij is het niet tegen de regels hier een bedrijfsnaam te noemen, gezien je ook openlijk slechte en goede ervaringen over bedrijven, o.a. via warme en koude douches, op deze site mag plaatsen). Dan heb ik een aanknopingspunt om verder te zoeken.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

tick schreef: Gezien je (ik mag u wel tutoyeren op zo'n forum neem ik even aan)
Natuurlijk, het stoort me voornamelijk in correspondentie. Iedereen, ongeacht leeftijd, rang of stand dan maar ongevraagd te tutoyeren vind ik niet kunnen.
ook nog geïnformeerd hebt of er nog prijsverhogingen aan zitten te komen bij de nieuwe verzekeraar ben ik erg nieuwsgierig naar wie nu de nieuwe verzekeraar is geworden. (Volgens mij is het niet tegen de regels hier een bedrijfsnaam te noemen, gezien je ook openlijk slechte en goede ervaringen over bedrijven, o.a. via warme en koude douches, op deze site mag plaatsen). Dan heb ik een aanknopingspunt om verder te zoeken.
Zelf.nl , als je even mijn vorige berichtje terugkijkt zie je dat het er al in stond :D

tick
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jun 2011 14:52

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door tick »

Ik dacht dat is een of andere site waar verzekeraars vergeleken worden. Zelf.nl kende ik nog niet. Ik ga eens kijken, bedankt.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

tick schreef:Ik dacht dat is een of andere site waar verzekeraars vergeleken worden. Zelf.nl kende ik nog niet. Ik ga eens kijken, bedankt.
Als je wilt vergelijken: independer.nl of verzekeringssite.nl

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Wat ik overigens ook niet netjes vind, is dat je op de site van Datzo (sorry, Ditzo) nog steeds de oude premie ziet staan.
Als ik nu mijn eigen gegevens invoer krijg ik nog steeds de niet verhoogde premie te zien, aan de ene kant logisch want de verhoging gaat op 12 september in, maar je zal je nu maar online aanmelden, dan heb je na 3 weken gelijk een forse verhoging te pakken.

Rinus M
Berichten: 45
Lid geworden op: 16 mar 2010 16:30

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door Rinus M »

Ik ben net maar eens in de telefoon geklommen en DitZo gebeld.

Mijn vraag aan de medewerkster was, dat ik op dit forum las dat de verzekeringspremie omhoog gingen. Nu ik daar nog steeds geen bericht van heb gehad maar eens na gevraagd hoe dit zit.

De medewerkster vertelde mij dat dit klopte alleen voor verzekerden die in een bepaald postcode gebied wonen en wat voor auto (leeftijd) deze personen hebben.

De mevrouw heeft alles nagekeken en kon mij vertellen dat wij geen verhoging krijgen.

Dus het hangt ervan af waar je woont en wat de leeftijd van je auto is.

Groet,
Rinus

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Rinus M schreef:Ik ben net maar eens in de telefoon geklommen en DitZo gebeld.

Mijn vraag aan de medewerkster was, dat ik op dit forum las dat de verzekeringspremie omhoog gingen. Nu ik daar nog steeds geen bericht van heb gehad maar eens na gevraagd hoe dit zit.
De medewerkster vertelde mij dat dit klopte alleen voor verzekerden die in een bepaald postcode gebied wonen en wat voor auto (leeftijd) deze personen hebben.
De mevrouw heeft alles nagekeken en kon mij vertellen dat wij geen verhoging krijgen.
Dus het hangt ervan af waar je woont en wat de leeftijd van je auto is.
Groet,
Rinus
Daar ben ik inmiddels ook achter na wat berichtjes op internet gelezen te hebben.
Kennelijk wordt ik er voor gestraft dat ik in Almere woon, Ditzo rekent bijna 10 euro meer per maand dan wanneer ik in de achterhoek zou wonen.
Maar dat was voor de verhoging ook al zo, dat lijkt dus niet de reden dat mijn premie 37,5 % omhoog gaat.
Leeftijd van de auto vind ik ook zo'n dubieus verhaal, de kans op schade wordt echt niet groter (zoals b.v. de kans op pech) bij een oudere auto, het eventuele bedrag wat ze uit moeten keren als deze auto all-risk verzekerd is wordt beperkt door de lagere dagwaarde van de auto.
Toen mijn auto nieuw was, was dit 24.000 euro, nu (6 jaar oud) hooguit 9.000, het risico voor hen is juist kleiner i.p.v. groter.
Verder werd er nog gesproken over het claimgedrag in het verleden, ook zo'n dubieus iets, want Ditzo hanteert een bonus/malus bescherming. De korting blijft na schade hetzelfde, de bruto premie daarom dan maar verhogen is een zoals topic starter al zegt een laffe Datzo streek.

Overigens gaat dat laatste in mijn geval niet op, ik heb al 20 jaar geen schade geclaimd, laatst is er wel iemand tegen mijn geparkeerd staande auto aangereden maar dat wordt netjes betaald door de verzekering van die persoon.

Ik vind de argumenten van Ditzo pure l..u..l smoezen.
De autoverzekeringen heb ik er dezelfde dag weggehaald, we hadden alle verzekeringen daar ondergebracht, ma de vakantie ga ik me verder verdiepen in het weghalen van de overige verzekeringen.

Byob
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 okt 2006 10:54

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door Byob »

Kennelijk wordt ik er voor gestraft dat ik in Almere woon, Ditzo rekent bijna 10 euro meer per maand dan wanneer ik in de achterhoek zou wonen.
Nagenoeg alle verzekeraars werken met verschillende premies in verschillende regio's.
Toen mijn auto nieuw was, was dit 24.000 euro, nu (6 jaar oud) hooguit 9.000, het risico voor hen is juist kleiner i.p.v. groter.
De grootste schadelast zit hem in het herstellen van schade, de kosten voor het vervangen van de bumper van uw auto is niet afhankelijk van de dagwaarde, tenminste tot op zekere hoogte...

macnerd
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 aug 2011 15:50

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door macnerd »

Ik kreeg dus ook het gewraakte Datzo mailtje, dat ook bij mij het verkeerde keelgat inschoot.
(inderdaad door de premieverhoging met 30% maar ook door het joviale taalgebruik!)
Meteen dezelfde dag de verzekering opgezegd en overgestapt naar Crisper.nl.
Niet zo'n gelukkige keuze blijkt vandaag uit het mailtje wat ik zojuist ontving;
Beste,

Fijn dat je onlangs een autoverzekering bij ons hebt afgesloten!
Toch hebben we je nu al iets belangrijks te vertellen.

Op 12-9-2011 gaan we de premies van een aantal autoverzekeringen verhogen. Door het aantal toegenomen schades binnen bepaalde groepen, hebben we de afgelopen jaren meer schade moeten betalen dan we aan premie hebben ontvangen.

Sinds de start van Crisper hebben wij onze premies niet verhoogd. Net als veel andere verzekeraars zijn wij genoodzaakt om dit voor een aantal autoverzekeringen nu wel te doen.

Dit geldt ook voor jouw "merk auto" met kenteken xxxxxx en ingangsdatum 10-08-2011.

Wat betekent dat voor jou?
Je maandpremie bij het afsluiten van je autoverzekering was € 54,00
Je maandpremie wordt op 12-9-2011 € 70,00
Ook deze premie kan nog wijzigen. Bijvoorbeeld als er in de tussentijd iets aan je situatie verandert of als je dekkingen wijzigt.

Vanaf 12-9-2011 is je nieuwe premie zichtbaar in Mijn Crisper.

We begrijpen dat een premieverhoging niet leuk is. Zeker omdat je net een autoverzekering bij ons hebt afgesloten. Als dit voor jou reden is om je verzekering op te zeggen, dan kan dat onder andere via Mijn Crisper. Toch hopen we dat deze premieverhoging voor jou geen reden is om je verzekering nu al op te zeggen.

Vriendelijke groet!

Het Crisper team
Voordat ik nu weer overstap naar zelf.nl wil ik zeker weten dat me daar niet hetzelfde staat te wachten.
Niemand negatieve ervaringen met zelf.nl?

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Nagenoeg alle verzekeraars werken met verschillende premies in verschillende regio's.
Ben ik met je eens, maar dat deden ze voorheen ook al, dat verklaart niet de 37,5% verhoging.
Toen mijn auto nieuw was, was dit 24.000 euro, nu (6 jaar oud) hooguit 9.000, het risico voor hen is juist kleiner i.p.v. groter.
De grootste schadelast zit hem in het herstellen van schade, de kosten voor het vervangen van de bumper van uw auto is niet afhankelijk van de dagwaarde, tenminste tot op zekere hoogte...
Ben ik ook met je eens, maar met een lagere dagwaarde is de auto veel eerder total-loss en hoeven ze bij een flinke schade alleen de dagwaarde uit te keren.
Het financiële risico bij een oudere auto is daardoor voor hen toch kleiner.
Als ik 6 jaar geleden mijn auto total-loss reed koste dat hen 24.000 euro, nu (schatting) 9.000 euro.

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

Zoek de verschillen:

De Crisper mail:
Beste,

Fijn dat je onlangs een autoverzekering bij ons hebt afgesloten!
Toch hebben we je nu al iets belangrijks te vertellen.

Op 12-9-2011 gaan we de premies van een aantal autoverzekeringen verhogen. Door het aantal toegenomen schades binnen bepaalde groepen, hebben we de afgelopen jaren meer schade moeten betalen dan we aan premie hebben ontvangen.

Sinds de start van Crisper hebben wij onze premies niet verhoogd. Net als veel andere verzekeraars zijn wij genoodzaakt om dit voor een aantal autoverzekeringen nu wel te doen.

Dit geldt ook voor jouw "merk auto" met kenteken xxxxxx en ingangsdatum 10-08-2011.

Wat betekent dat voor jou?
Je maandpremie bij het afsluiten van je autoverzekering was € 54,00
Je maandpremie wordt op 12-9-2011 € 70,00
Ook deze premie kan nog wijzigen. Bijvoorbeeld als er in de tussentijd iets aan je situatie verandert of als je dekkingen wijzigt.

Vanaf 12-9-2011 is je nieuwe premie zichtbaar in Mijn Crisper.

We begrijpen dat een premieverhoging niet leuk is. Zeker omdat je net een autoverzekering bij ons hebt afgesloten. Als dit voor jou reden is om je verzekering op te zeggen, dan kan dat onder andere via Mijn Crisper. Toch hopen we dat deze premieverhoging voor jou geen reden is om je verzekering nu al op te zeggen.

Vriendelijke groet!

Het Crisper team
Zie hier de Datzo mail:
Beste,

Sinds de oprichting van Ditzo hebben wij onze premies niet verhoogd. Net als veel andere verzekeraars zijn wij genoodzaakt om dit bij een aantal autoverzekeringen nu wel te doen. Dit geldt ook voor jouw xxxxxxxxxxxxx met kenteken XXXXXX

Door het aantal toegenomen schades binnen bepaalde groepen, hebben we de afgelopen jaren meer schade moeten betalen dan we aan premie hebben ontvangen. Om je ook in de toekomst goed te kunnen verzekeren is een premieverhoging nodig.

Wat betekent dit voor jou?

Je maandpremie was op 01-08-2011 € 36,18
Je maandpremie wordt op 12-09-2011 € 49,76


Deze premie is gebaseerd op je situatie van 01-08-2011 en kan daardoor iets afwijken. Ook kan je premie wijzigen, bijvoorbeeld als er in de tussentijd iets aan je situatie verandert of als je dekkingen wijzigt.

Vanaf 12-9-2011 is je nieuwe premie zichtbaar in Mijn Ditzo.

Omdat je je maandpremie altijd vooraf betaalt, schrijven we half september het verschil tussen je oude en je nieuwe premie voor de rest van september af. Dat is ongeveer € 8,15.

We begrijpen dat een premieverhoging niet leuk is. Als dit voor jou reden is om je verzekering op te zeggen, dan kan dat onder andere via Mijn Ditzo. Toch hopen we dat deze premieverhoging voor jou geen reden is om deze verzekering op te zeggen.


Vriendelijke groet,

Laurens Leurink
Directeur
Ben ik gek of zie ik 99% overeenkomst tussen deze mails? Alleen de opmerking over het vooraf betalen en de ondertekening zijn anders, de rest is gelijk tot aan de datum waarop het in "Mijn Ditzo/Mijn Crisper" te zien is aan toe.
Ook het irritante jij/jou wordt gebruikt.
Is Crisper soms hetzelfde bedrijf als Datzo?
Voordat ik nu weer overstap naar zelf.nl wil ik zeker weten dat me daar niet hetzelfde staat te wachten.
Niemand negatieve ervaringen met zelf.nl?
Ik heb ze vooraf gebeld, ze hebben eerder dit jaar een verhoging van zo'n 7% doorgevoerd en nieuwe verhogingen zaten niet in de planning, maar ja, wat is een belofte van een verzekeraar waard??



Aanvulling op bovenstaand verhaal:
Om mijn eigen vraag maar even te beantwoorden, ik had ook voor ik hem schreef even kunnen googelen :lol:

Ditzo lanceert met Crisper prijsvechter
20-04-2011 • 0 reacties
Internetverzekeraar Ditzo, onderdeel van ASR, heeft onder de naam Crisper een nieuw label voor autoverzekeringen gelanceerd. Gezien de claim ("Eén...
Internetverzekeraar Ditzo, onderdeel van ASR, heeft onder de naam Crisper een nieuw label voor autoverzekeringen gelanceerd. Gezien de claim ("Eén van de laagste premies van Nederland") moet Crisper worden gezien als prijsvechter, daar waar Ditzo zich meer richt op service.

In de voorwaarden vallen onder meer de hogere eigenrisicobedragen op (tot € 500 bij cascoschades) en het ontbreken van de 'Haal & Breng'-service. Bij de premie is met nul schadevrije jaren al een korting van 35% mogelijk en kan de korting op de bonusladder bij twintig of meer schadevrije jaren oplopen tot 72%
.
Laatst gewijzigd door CaptainSlow op 19 aug 2011 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.

macnerd
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 aug 2011 15:50

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door macnerd »

CaptainSlow schreef:Zoek de verschillen:
Inderdaad, dat was ook meteen mijn gedachte toen ik het Crisper mailtje ontving en die van Datzo (van een week eerder) ernaast hield!
CaptainSlow schreef:Ik heb ze vooraf gebeld, ze hebben eerder dit jaar een verhoging van zo'n 7% doorgevoerd en nieuwe verhogingen zaten niet in de planning, maar ja, wat is een belofte van een verzekeraar waard??
Daarom heb ik ze zojuist ook even gebeld en kreeg te horen dat ze het eerste jaar niet mogen verhogen als je een verzekering bij hen afsluit. Daarna zal de premie overigens maximaal 8% omhoog gaan.

Dus meteen maar weer overgestapt...

macnerd
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 aug 2011 15:50

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door macnerd »

CaptainSlow schreef:Ditzo lanceert met Crisper prijsvechter
Ah dat meen je niet!!! Moet mij weer overkomen! :(

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Ditzo verhoogt premie met 30%!!! Een Datzo-streek.

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

macnerd schreef: Daarom heb ik ze zojuist ook even gebeld en kreeg te horen dat ze het eerste jaar niet mogen verhogen als je een verzekering bij hen afsluit. Daarna zal de premie overigens maximaal 8% omhoog gaan.

Dus meteen maar weer overgestapt...
Bij Ditzo kon je per dag opzeggen, bij Zelf zit je aan een jaar en daarna per maand. (als ze toch de prijs zouden verhogen hoef je je volgens mij niet aan dat eerste jaar te houden)
Dat verklaart misschien het antwoord wat je kreeg.

Gesloten