LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met verzekeraar Dier en Zorg

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Wilma P.

Ervaring met verzekeraar Dier en Zorg

Ongelezen bericht door Wilma P. »

Na jaren verzekerd te zijn geweest bij Dier en Zorg, hadden wij een keer een schade. Tommie had een auto ongeluk gehad, waardoor hij het behoorlijk aan zijn rug en een x aantal wonden. ZE VERGOEDEN NIKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze zeggen dat het nalatigheid is!!!!!!!!!!!!!!! Belachelijk!! En ik heb heeeeeeeeeeeeel lang moeten wachten op een fatsoenlijk antwoord, wel zo'n 3 MAANDEN!!!! SLECHTE MAATSCHAPPIJ. IK RAAD IEDEREEN DAN OOK AF NIET BIJ HUN TE VERZEKEREN!!!

H. Hendriksen

Re: Ervaring met verzekeraar Dier en Zorg

Ongelezen bericht door H. Hendriksen »

Ik ben zelf ook eerder verzekerd geweest bij Dier en Zorg, alleen maar incasseren en niets uitbetalen.

adan

Ongelezen bericht door adan »

Dat verzekeraars alleen maar snel hun geld willen hebben,probeer maar eens een maand niet te betalen,is bekend.Dat ze slecht van hun geld kunnen scheiden is ookalgemeen bekend.Probeer maar eens een schade te claimen?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Nou dat is bij iedereen het geval. Zodra het schadeformulier binnen is staan ze al zowat op de stoep. Mensen, jullie zijn niet de enige die een claim indienen :!:. En de ikke 'ikke ikke en de rest kan stikken'-mentaliteit help geen zier. Hoe langer ik jullie scheldpartijen moet aanhoren hoe minder mensen geholpen kunnen worden. :(

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Overigens werk ik niet bij Dier en Zorg.

claudia1

Ongelezen bericht door claudia1 »

heb 5 maanden geleden een declaratie ingediend biJ DIER EN ZORG! Tot op heden heb ik nog NIETS VAN HUN ONTVANGEN!!!! Dus heb ik via hun zogenaamde klachtenprocedure netje een brief gestuurd, maar nu een 1,5 MAAND LATER..OOK NIKS OVER GEHOORD!!!!!!!!!!!! Mensen verzeker je hond NIET BIJ DIER EN ZORG!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten