LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ervaringen gevraagd met Avero verzekeringen
ervaringen gevraagd met Avero verzekeringen
wij denken erover om alle onze verzekeringen onder te brengen bij Avero-achmea.....wat zijn uw ervaringen?????
Re: ervaringen gevraagd met Avero verzekeringen
Op zich een prima club, maar kijk vooral naar klanttevredenheid -> radarsite...... sterpolis.nl of zlm.nl (alleen voor brabant en limburg)
mike
mike
wij hebben al jaren onze auto verzekering er lopen.
Wehebben een keer een goede aanrijding gehad en avero is 3 jr bezig geweesy om de schade te verhalen op rijkswaterstaat en dat is ze uiteindelijk gelukt.
nou weet ik wel dat je daar voor betaald maar dat wil nog niet zeggen dat elke maatschappij zo tot het naatje gaat!!
Maar ja kijk bij elke verzekerings maatschappij zijn er ook minpunten.
Dus beslis vooral zelf
anna
Wehebben een keer een goede aanrijding gehad en avero is 3 jr bezig geweesy om de schade te verhalen op rijkswaterstaat en dat is ze uiteindelijk gelukt.
nou weet ik wel dat je daar voor betaald maar dat wil nog niet zeggen dat elke maatschappij zo tot het naatje gaat!!
Maar ja kijk bij elke verzekerings maatschappij zijn er ook minpunten.
Dus beslis vooral zelf
anna
ff kijkenGeplaatst op 07 Jul 2004 22:50 door Mike85
--------------------------------------------------------------------------------
Op zich een prima club, maar kijk vooral naar klanttevredenheid -> radarsite...... sterpolis.nl of zlm.nl (alleen voor brabant en limburg)
mike
mmmmm. leuk hoor
Ik ben vorig jaar overgestapt naar sterpolis..... echt zeer correct heb ik nu gemerkt na schademelding....... en nog een stuk goedkoper dan voorheen ook!
-
Avéro is een goed bekend staande verzekeraar.
Ik zie geen reden om daar niet naar toe te gaan met je verzekeringen, behalve dan dat ik zeker weet dat je ergens anders goekoper uit bent.
Ik zie geen reden om daar niet naar toe te gaan met je verzekeringen, behalve dan dat ik zeker weet dat je ergens anders goekoper uit bent.
Als ze een goede service verlenen dan is dat ook wel wat waard toch.
Dan maar iets duurder als je er maar wat aanhebt als je ze nodig hebt.
-
Inderdaad, dat bedoel ik indirect ook te zeggen. Maar de meeste mensen proberen altijd nog geld te beknibbelen op hun verzekeringen, zonder erbij na te denken over gevolgen hiervan.
Als ze een goede service verlenen dan is dat ook wel wat waard toch.
Aha, echt meisje, je werkt dus voor deze bank??? Blij dat te weten...