LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met HEMA verzekeringen ?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Main
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 dec 2009 03:50

Ervaringen met HEMA verzekeringen ?

Ongelezen bericht door Main »

Ik heb een offerte om mijn nieuwe caravan te verzekeren met 10 jaar nieuwwaarde bij de HEMA en ook nog voor een redelijke premie.
Maar ik heb totaal geen ervaring met HEMA verzekeringen , mijn vraag wie heeft positive of negatieve ervaringen ?

jabuca
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2010 09:15

Re: Ervaringen met HEMA verzekeringen ?

Ongelezen bericht door jabuca »

Hallo Main.

Per 01-01-2008 heb ik een autoverzekering afgesloten bij Hema. Bij mijn oude verzekering Meeus had ik 16 schadevrije jaren opgebouwd, maar Hema haalde mij binnen met 9. Hier ben ik pas laat achter gekomen door een kleine aanrijding.
Een royementsverklaring wordt mijn inziens niet meer verzonden, er is nu Roy data. Ik heb diverse malen gebeld, gemaild maar de fout is tot op heden niet hersteld. Ik ga weer terug naar Meeus.
P.S. Ik heb tel. contact gehad met KiFiD, die mij doorverwees naar HEMA Financial Service B.V. Daar naar toe gebeld, nee meneer u moet bellen naar Hema 0900-1514. Dit heb ik in het verleden reeds diverse malen gedaan, en dan hoor ik; meneer mogen wij u naam en tel.nr, u wordt teruggebeld, gebeurt dus niet. Dan bel ik weer en vertel dat, ja meneer maar wij zijn heel druk etc.

Vr.gr. Hans

dik jansen
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 dec 2012 15:04

Re: Ervaringen met HEMA verzekeringen ?

Ongelezen bericht door dik jansen »

Ik heb een advies. NIET DOEN. Zolang je geen aanspraak op je verzekering hoeft te doen is het goed.
Als je echter schade hebt in mijn geval al-risk verz zoeken ze echt om niet uit te hoeven keren.

niet doen
niet doen
beter een paar euro meer betalen.

Gesloten