Door al de bomen, kan ik het bos niet meer zien...na heel veel verzekeringsmaatschappijen vergeleken te hebben, lijkt OHRA op mij het beste over te komen voor inboedelverz/aansprakelijkheidsverz. voor huurwoning.
Voordat ik dit ga afsluiten wil ik graag weten wie er ervaringen heeft met deze verzekeringsmaatschappij. Negatief en natuurlijk positief welkom!!
Alvast bedankt!
MVG, ikie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ervaringen OHRA inboedelverzekering
Re: ervaringen OHRA inboedelverzekering
Met Ohra is niks mis volgens mij. Alleen dat je alles altijd zelf zult moeten regelen, bijvoorbeeld bij schade.
Als je er zo in niet thuis bent is het verstandiger om je verzekeringen te laten lopen via een tussenpersoon. Een onafhankelijk kantoor kan je waarschijnlijk een net zo goed aanbod doen.
Succes.
Als je er zo in niet thuis bent is het verstandiger om je verzekeringen te laten lopen via een tussenpersoon. Een onafhankelijk kantoor kan je waarschijnlijk een net zo goed aanbod doen.
Succes.
Waarom lijkt OHRA de beste inboedel/aansprakelijkheidsverzekeraar voor jou? Heeft dit te maken met de premie of heb jij het idee dat de dekking daar specifiek voor huurwoningen beter is?
Nu Jopie, dat was dus mijn vraag! Wij, mijn vriend en ik gaan samen wonen in een huurhuis en hebben hier dus nog geen enkele ervaring mee. Dus, wat doe je dan? Je surft wat rond op het internet maar wordt daar niet veel wijzer van! Daarom de vraag!!! Misschien zegt er iemand van, je kunt beter niet die of die nemen omdat, enz, enz. Of je kunt beter wel die of die nemen, omdat.
Ervaringen, suggestie,s, vraag ik dus. En waarom Ohra? Nu, tot nu toe wat ik zie, niet zo duur, voor toch wel een complete verzekering.
Ieki.
Ervaringen, suggestie,s, vraag ik dus. En waarom Ohra? Nu, tot nu toe wat ik zie, niet zo duur, voor toch wel een complete verzekering.
Ieki.
Als ik je een tip mag geven (als onafhankelijk adviseur wordt het nu echt spannend, hoor...): vraag even info/premies aan bij Centraal Beheer over hun Huurdersverzekering. Zeer ruime dekking op inboedel tegen belachelijke premies. Alleen....advisering/service hoef je verder niet van ze te verwachten, hoor.
Een opstal of inboedelverzekering is voor de meeste mensen niet meer zo moeilijk. voorwaarden en tarieven zijn goed naast elkaar te leggen.
Wat je vaak niet weet wat een maatschappij doet als je schade hebt. Hoe is de afhandeling. Daar verzeker je voor.
Een eenvoudig product als dit kun je heel goed bij Ohra en Centraal Beheer sluiten.
Graag voeg ik er nog een derde aan toe. Verzekeruzelf.nl
Die gevolmachtigde beheert alles online. De schadeafhandeling geschiedt via de schadexpert die binnen 24 uur contact met je opneemt.
Kies uit deze drie dan ben je naar mijn mening goed ondergebracht.
Vergelijk de voorwaarden, de prijzen en de afhandeling.
Wat je vaak niet weet wat een maatschappij doet als je schade hebt. Hoe is de afhandeling. Daar verzeker je voor.
Een eenvoudig product als dit kun je heel goed bij Ohra en Centraal Beheer sluiten.
Graag voeg ik er nog een derde aan toe. Verzekeruzelf.nl
Die gevolmachtigde beheert alles online. De schadeafhandeling geschiedt via de schadexpert die binnen 24 uur contact met je opneemt.
Kies uit deze drie dan ben je naar mijn mening goed ondergebracht.
Vergelijk de voorwaarden, de prijzen en de afhandeling.
Hier even weer een reactie van mij. Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor de reactie,s hier op dit forum. Ik had verschillende offerte,s laten. komen en heb inderdaad voor Ohra gekozen.
Bedankt. Ieki.
Bedankt. Ieki.