Ik ben vorig jaar overgestapt van Unive naar Centraal Beheer.
Ik was tevreden over Unive, maar doordat ik een forse werknemers-
collectiviteitskorting kreeg, stapte ik over.Autoverzekering en Woonhuisverzekering sloot ik over.
Nu na een half jaar tijd heb ik al 3 klachten over CB.
1) Ik kocht een andere auto en belde netjes de gegevens door naar CB.Werd geregistreerd in de computer en de papieren zouden worden toegestuurd.Tot mijn grote ontzetting kreeg ik op een gegeven moment een dreigbrief van de Rijksdienst voor Wegverkeer, dat ik als onverzekerd stond geregistreerd.Als ik binnen een bepaalde tijd niet zou reageren, zou ik moeten voorkomen.
Direct naar Apeldoorn gebeld.Medewerker aldaar verweet mij,dat het mijn schuld was omdat ik niet eerder aan de bel had getrokken.Ik had namelijk moeten vragen waarom ik de papieren nog niet had ontvangen.Toen ik daarop geirriteerd raakte, hing hij abrupt op.
Een vrouwelijke collega was begripvoller.Het bleek gewoon, dat men had verzuimd de nieuwe gegevens in te voeren.
2) Ik had duidelijk aangegeven per maand te willen betalen.Stuurde men een jaarafrekening.Kon ik weer bellen om te corrigeren.
3)Mijn slot was ontzet van de woning.Slotenmaker laten komen om een nieuw slot te laten plaatsen.Kosten 45 euro.
Eerst telefonisch melding van gemaakt, waarna schriftelijk verzoek volgde.Inmiddels zijn we een maand verder, maar nog geen enkele reactie van CB.Ik ga zeker weer terug naar Unive.Dan maar wat meer betalen, maar geen ergernis.
Groeten Mart
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Even niet meer Apeldoorn bellen!!
Re: Even niet meer Apeldoorn bellen!!
mis je aangifte bij de politie m.b.t. het slot, iedereen kan wel gaan roepen dat slot ontzet is terwijl ie gewoon sleutels kwijt is
Re: Even niet meer Apeldoorn bellen!!
Kijk maar uit dat je geen letsel oploopt.........
Letselschadebureau in actie tegen beleid Univé
ZWOLLE - Letselschadebureau X wil een groot aantal zaken tegen verzekeraar Univé aanspannen. Univé stelt zich volgens het bureau in letselschadezaken zo stroef op, dat claims jaren voort blijven slepen. Overleg met de verzekeraar heeft niets opgeleverd.
Letselschadebureau in actie tegen beleid Univé
ZWOLLE - Letselschadebureau X wil een groot aantal zaken tegen verzekeraar Univé aanspannen. Univé stelt zich volgens het bureau in letselschadezaken zo stroef op, dat claims jaren voort blijven slepen. Overleg met de verzekeraar heeft niets opgeleverd.
Re: Even niet meer Apeldoorn bellen!!
Het Proces Verbaal had ik natuurlijk bijgesloten als bewijs.
Inmiddels heb ik de bevestiging van CB, dat er uitbetaald gaat worden,dus dat is weer opgelost.
Ik heb het inderdaad gehoord van de letselschade bij Unive.
Mijn ziekenfonds heb ik er lopen.Ik blijf de ontwikkelingen op de voet volgen.
Groeten Mart
Inmiddels heb ik de bevestiging van CB, dat er uitbetaald gaat worden,dus dat is weer opgelost.
Ik heb het inderdaad gehoord van de letselschade bij Unive.
Mijn ziekenfonds heb ik er lopen.Ik blijf de ontwikkelingen op de voet volgen.
Groeten Mart
Re: Even niet meer Apeldoorn bellen!!
Geplaatst op 18 Jul 2004 13:06 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
mis je aangifte bij de politie m.b.t. het slot, iedereen kan wel gaan roepen dat slot ontzet is terwijl ie gewoon sleutels kwijt is
Naar boven
--------------------------------------------------------------------------------
mis je aangifte bij de politie m.b.t. het slot, iedereen kan wel gaan roepen dat slot ontzet is terwijl ie gewoon sleutels kwijt is
Naar boven
Re: Even niet meer Apeldoorn bellen!!
Hoeveel mensen zullen nu daadwerkelijk bij het zien van de Apeldoorn reclame weten om welke verzekeraar het gaat.
Re: Even niet meer Apeldoorn bellen!!
Het klinkt clichématig maar wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten....
't Is net als met huishoudelijke apparatuur. Alle waar naar je geld...
't Is net als met huishoudelijke apparatuur. Alle waar naar je geld...