Helaas heb ik het afgelopen jaar aanspraak moeten maken op mijn doorlopende reisverzekering van de FBTO wegens een sterfgeval in de familie. De FBTO heeft echter direct hulp geboden, vluchten geboekt en alle nodige informatie gegeven. De gemaakte kosten had ik binnen twee weken op mijn rekening staan, en de brief die ik daarover ontving was zeer keurig, respectvol en begrijpend en begrijpelijk. Helemaal fantastisch! Ik kan iedereen deze verzekering (die voor de mensen die meerdere weken per jaar in het buitenland verblijven) absoluut aanraden.
Verder hoor ik in mijn omgeving ook alleen maar positieve verhalen over de andere FBTO producten als de inboedelverzekering etc. Een echte aanrader dus.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] FBTO geweldig!
Re: FBTO geweldig!
Ik heb al jaren diverse verzekeringen bij de FBTO lopen en heb nog nooit klachten gehad. Alles werd keurig en snel opgelost of uitbetaald. FBTO is wat mij betreft een echte aanrader....
Prima toch.......
Komt er eindelijk eens een positief bericht over een verzekeringsmaatschappij op dit forum te staan.
Komt er eindelijk eens een positief bericht over een verzekeringsmaatschappij op dit forum te staan.
Inderdaad: ook goede ervaringen met FBTO. Zijn goedkoop en keren snel uit. Heb vooral goede ervaringen met hun particuliere ziektekostenverzekering. Is beter dan de concurrentie
geen tussenpersoon dus moet je alles wel zelf foen en één klein foutje moet jezelf ook weer herstellen middels vele telefoontjes. alles netjes op papier gezet, ging toch even fout en resulteerde in een behoorlijke telefoonrekening, want je bent leek op dat gebied. Ben weer gauw teruggegaan, ondanks de aantrekkelijke premie, naar mijn oude assuradeurvertegenwoordiger. Direct writers want zo heten maatschappijen als de Friese Boeren & Tuinders Onderlinge zijn erg leuk als je zelf intereswe hebt
Inderdaad, erg fijn zo'n tussenpersoon. Moet eigenlijk zeggen tussenpersonen. Zo lukte het Delta Lloyd ooit eens om me voor dezelfde inboedelverzkering onder te brengen bij vijf verschillende tussenpersonen in acht jaar. Voor het overige: die tussenpersoon verkoopt je toch alleen maar de verzekering waar hij/zij de hoogste marge/premie/bonus voor ontvangt.