LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FBTO verwijst naar niet geldende voorwaarden op internet

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Joost3
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mei 2013 15:47

FBTO verwijst naar niet geldende voorwaarden op internet

Ongelezen bericht door Joost3 »

Lastig voor consumenten als ze niet meer kunnen zien welke voorwaarden gelden wanneer je schade wil claimen. Dat overkwam mij deze week bij het melden van ruitschade. Op de site wordt overal verwezen naar voorwaarden die pas per 1 juni aanstaande ingaan. Welke voorwaarden nu gelden kan ik niet nagaan. Helpdesk staat je netjes te woord maar kan je verder ook niet overtuigend helpen. Nu maar wachten op een reactie en doorrijden met een enorme barst.
Verzekeren in een digitale omgeving is leuk maar vergeet niet je voorwaarden te printen. De digitale link wordt aangepast en je weet niet meer waar je aan toe bent.
Op deze manier wordt je als consument gedwongen voorwaarden via de Kamer van Koophandel te gaan opvragen. Dat moet toch anders kunnen.

Joost3
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 mei 2013 15:47

Re: FBTO verwijst naar niet geldende voorwaarden op internet

Ongelezen bericht door Joost3 »

Zojuist verwijderd bij auto.

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: FBTO verwijst naar niet geldende voorwaarden op internet

Ongelezen bericht door harley68 »

Als het goed is heeft u de voorwaarden ontvangen bij het afsluiten en daarna updates ontvangen. Op uw polisblad staan volgens mij ook wel de voorwaarden. Die zijn dan nog wel te vinden.

Gesloten