Ooit had ik een flex invest reaal. Die is premievrij gemaakt en uiteraard helemaal leeggelopen. Nu krijg ik elk jaar een brief dat ik ongeveer 25 euro meer in de min sta. Ik heb daar es over gebeld en ik kreeg te horen dat als ik ooit dit weer op zou pakken eerst alles wat ik in de min sta moet betalen. Dat is nu 461 euro en loopt elk jaar op. En waarom zou ik het weer oppakken als ik eerst alles wat ik in de min sta moet betalen??
Eigenlijk vind ik het best wel vervelend worden dat ik elk jaar een brief krijg waar ik weer meer in de min sta ook al zeggen ze dat als ik er niks meer mee doe dat ik dat niet hoef te betalen. Dat zou ik dan graag zwart op wit willen.
En bovendien als er niks meer mee gedaan word waarom dan steeds meer aftrekken en mij meer in de min zetten. Waarom kan het niet helemaal stop gezet worden.
Zou hier heel graag advies over willen.
Vriendelijke groet. Stef.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] flex invest reaal
Re: flex invest reaal
Vraag het ze!
dat heb ik gedaan zie mijn tekst.
groet Stef
groet Stef
Wat zeiden ze dan?
Vandaag weer gebeld, en dit x werd het wel goed en duidelijk uitgelegd. De min brieven kreeg ik omdat hij niet leeg was en dat werd vorige jaar niet gezegd toen ik belde. Ook kreeg ik geen brieven dat er wat opstond. Alleen wat er afging. Hoop dat nu alles goedkomt.
Groet Stef.
Groet Stef.