LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Flinke premieverhoging autoverzekering PolisVoorMij!!

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
sneeuwwitje100

Flinke premieverhoging autoverzekering PolisVoorMij!!

Ongelezen bericht door sneeuwwitje100 »

Hallo,

Op 26 januari kreeg ik bericht van PolisVoorMij dat de premie voor mijn autoverzekering (beperkt casco) per 26 februari verhoogd wordt van zo'n €28 naar €64. Dit is een flinke verhoging!!

PolisVoorMij geeft aan dat de samenwerking met London Verzekeraars is gestopt en dat de verzekeraars (Reaal en London Verzekeraars) meer hebben uitbetaald dan dat ze hebben ontvangen. Ze zijn daarom genoodzaakt de premie te verhogen.
Als ik op hun website kijk zie ik hier echter niets over terugkomen. Ook op Google vind ik hier geen nieuws over, ook niet over de slechte resultaten.
Als ik nu op de site een premieberekening wil maken (als 'nieuwe' klant) komt de premie nog steeds uit op een bedrag van rond de €30. De klantenservice geeft aan dat de site nog niet is aangepast, maar ik vind dit vreemd. Ik krijg het gevoel dat alleen bestaande klanten geconfronteerd worden met de verhoging.

Ik kan overigens wel gewoon opzeggen (en dit ga ik ook doen), maar ik blijf de absurd hoge verhoging vreemd vinden, als ook het feit dat ik deze verhoging nergens op de site/internet terug kan vinden.
Het vervelende voor mij is dat ik nu 10 maanden schadevrij rij, en bij overstap naar een andere verzekering blijkbaar weer terugval naar 0 schadevrije jaren, en ik dus weer opnieuw moet beginnen met opbouwen..

Wie van jullie heeft ook te maken met deze verhoging? Wat denken jullie hiervan, en wat zijn de ervaringen met PolisVoorMij?

Groet.

Lisare

Re: Flinke premieverhoging autoverzekering PolisVoorMij!!

Ongelezen bericht door Lisare »

Mooi hé, al die internetverzekeraars. Er is hier al veel vaker gewaarschuwd dat goedkoop uiteindelijk duurkoop kan zijn. Zie hier weer een voorbeeld. Ga eens naar een plaatselijke adviseur en je zult versteld staan van de mogelijkheden.

Succes.....

rozemarijntje

Re: Flinke premieverhoging autoverzekering PolisVoorMij!!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Dan ben je nog duurder uit als ik 75 % no claim,nieuwe auto all risk en no claim beschermer erop....( iets meer betaal ik zeg 100)

En ik zit netjes bij avero achmea ook niet de goedkoopste...

Dat het wat omhoog gaat dat kan die assurantie belasting is verhoogd van 9 naar 21% maar dan kom je er nog niet...

Gesloten