LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen acceptatie aanvullende uitvaartverzekering voor dochter
Geen acceptatie aanvullende uitvaartverzekering voor dochter
Ik heb 2 weken geleden een aanvullende uitvaartverzekering afgesloten bij Verias voor mijn gezin. Verias heeft deze aanvulling ondergebracht bij North West verzekeringen omdat deze de laagste kosten heeft en een uitgebreide aanvullende dekking. Ik moest hiervoor 3 medische vragen beantwoorden, voor mijzef, mijn echtgenoot en 2 kinderen.
Nu heeft mijn dochter van 22 maanden het Syndroom van Turner, ze heeft daarbij ook een hartafwijking wat veel voorkomt bij dit Syndroom, ze heeft een lekkende hartklep. Dit is niet direct levensbedreigend, hoewel ze er in de toekomst wel aan geopereerd moet worden maar dat kan ook pas over 10 jaar zijn. Nu is ze om die reden niet geaccepteerd bij de aanvullende verzekering.
De meneer van de klantenservice, (die trouwens zeer vriendelijk overkwam) heeft mij wel enkele adviezen gegeven waar mijn dochter wel geaccepteerd zou worden, maar heb liever het hele gezin bij 1 verzekering. Onze ''hoofd'' uitvaartverzekering loopt bij de RVS, de meneer van Verias zei dat ik haar daar misschien aanvullend kon verzekeren. Is dit een goed idee? Is het niet handiger dat ik mijn hele gezin dan aanvullend verzeker bij de RVS? Nu is het wel het geval dat de aanvullende verzekering voor mijn man en mijn zoon en mij al wel is ingegaan bij Verias, heeft er iemand ervaring met zoiets dergelijks? Wat zou de beste oplossing kunnen zijn?
Nu heeft mijn dochter van 22 maanden het Syndroom van Turner, ze heeft daarbij ook een hartafwijking wat veel voorkomt bij dit Syndroom, ze heeft een lekkende hartklep. Dit is niet direct levensbedreigend, hoewel ze er in de toekomst wel aan geopereerd moet worden maar dat kan ook pas over 10 jaar zijn. Nu is ze om die reden niet geaccepteerd bij de aanvullende verzekering.
De meneer van de klantenservice, (die trouwens zeer vriendelijk overkwam) heeft mij wel enkele adviezen gegeven waar mijn dochter wel geaccepteerd zou worden, maar heb liever het hele gezin bij 1 verzekering. Onze ''hoofd'' uitvaartverzekering loopt bij de RVS, de meneer van Verias zei dat ik haar daar misschien aanvullend kon verzekeren. Is dit een goed idee? Is het niet handiger dat ik mijn hele gezin dan aanvullend verzeker bij de RVS? Nu is het wel het geval dat de aanvullende verzekering voor mijn man en mijn zoon en mij al wel is ingegaan bij Verias, heeft er iemand ervaring met zoiets dergelijks? Wat zou de beste oplossing kunnen zijn?
Re: Geen acceptatie aanvullende uitvaartverzekering voor dochter
Wij hebben hetzelfde meegemaakt, onze dochter heeft spina bifida en werd eerst ook niet geaccepteerd voor een aanvullende uitvaartverzekering...
Wij hebben er wel wat voor moeten doen maar ze heeft niet veel later na de afwijzing toch een aanvullende verzekering gekregen, wel onder de voorwaarden dat die polis iets meer maandpremie ging kosten omdat ze volgens hun uiteraard een risico geval is, die kosten zijn overigens helemaal schrikbarend hoger dan ik voor mijn andere dochter betaal.
Wij hebben trouwens in die tijd ook andere uitvaart verzekeraars gebeld, en bij elke hebben wij toen te horen gekregen dat een aanvullende verzekering een probleem op zou gaan leveren
Heb je bij de RVS ook een contactpersoon? misschien dat hij/zij je verder kan helpen om het voor elkaar te krijgen
Wij hebben er wel wat voor moeten doen maar ze heeft niet veel later na de afwijzing toch een aanvullende verzekering gekregen, wel onder de voorwaarden dat die polis iets meer maandpremie ging kosten omdat ze volgens hun uiteraard een risico geval is, die kosten zijn overigens helemaal schrikbarend hoger dan ik voor mijn andere dochter betaal.
Wij hebben trouwens in die tijd ook andere uitvaart verzekeraars gebeld, en bij elke hebben wij toen te horen gekregen dat een aanvullende verzekering een probleem op zou gaan leveren
Heb je bij de RVS ook een contactpersoon? misschien dat hij/zij je verder kan helpen om het voor elkaar te krijgen
je kan natuurlijk ook zelf een spaarrekening openen voor zoiets . ergens komt een break -even point daarin dat je gunstiger uitkomt met kapitaalopbouw dan bij een verzekeraar (die daar dus gewoon geld aan over houdt anders deed ie het niet).
Precies, gewoon zelf sparen zeker omdat het slechts om een aanvullende verzekering gaat. Dat zal geen onoverkomelijk bedrag zijn.
-
na 3 jaar niks gehoort te hebben direct reactie vind ik wel knap van de internet jongens van North West erg goed dat jullie alles zo goed in de gate houden.
-
Ik neem aan dat de topicstarter inmiddels al een oplossing heeft.
-
Hey Flip Fluitketel, als jij reageert op een topic 'springt' het naar boven, en kan iedereen het weer lezen. Jij bent de eerste die na 3 jaar reageerde, dus ik neem aan dat jij dan ook werkzaam bent voor dit bedrijf?Msnelgeert schreef:na 3 jaar niks gehoort te hebben direct reactie vind ik wel knap van de internet jongens van North West erg goed dat jullie alles zo goed in de gate houden.
-
- Contacteer:
2 bijdrages erboven staat dat - vroem - als eerste heeft gereageerd.Fleurtjuh666 schreef:Hey Flip Fluitketel, als jij reageert op een topic 'springt' het naar boven, en kan iedereen het weer lezen. Jij bent de eerste die na 3 jaar reageerde, dus ik neem aan dat jij dan ook werkzaam bent voor dit bedrijf?Msnelgeert schreef:na 3 jaar niks gehoort te hebben direct reactie vind ik wel knap van de internet jongens van North West erg goed dat jullie alles zo goed in de gate houden.
-
Er zijn een aantal posts weggehaald. Vroem was niet degene die dit topic weer naar boven haalde.Teunbosseman schreef:2 bijdrages erboven staat dat - vroem - als eerste heeft gereageerd.Fleurtjuh666 schreef:Hey Flip Fluitketel, als jij reageert op een topic 'springt' het naar boven, en kan iedereen het weer lezen. Jij bent de eerste die na 3 jaar reageerde, dus ik neem aan dat jij dan ook werkzaam bent voor dit bedrijf?Msnelgeert schreef:na 3 jaar niks gehoort te hebben direct reactie vind ik wel knap van de internet jongens van North West erg goed dat jullie alles zo goed in de gate houden.
-
- Contacteer:
Zal eens niet zo zijn.........witte angora schreef:[Er zijn een aantal posts weggehaald. Vroem was niet degene die dit topic weer naar boven haalde.