Iedereen die een beleggingspolis, kapitaalpolis of id heeft/had bij NN kan geld terugkrijgen omdat in hun software een fout is geslopen. Bent u dus ooit bij NN verzekerd geweest, surf of bel NN dan even.
Ps dit staat los van het ¨beleggingspolis-schandaal¨!!!
Gert1964
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geld terug van Nat. Nederlanden
Re: Geld terug van Nat. Nederlanden
Heb ik bericht van gehad ja, de polis zelf is enige jaren terug afgekocht en het tegoed in een nieuwe polis gestort. NN gaat ons -na herberekening- het riante bedrag van € 0,34 overmaken.
Begin 2005 is in de media een bericht gekomen dat er bij offertes voor 1 mei 2002 van beleggingsverzekeringen NN een software fout was geconstateerd ( te hoge bedragen in offertes )
In Augustus 2005 bericht ontvangen dat zij ( NN ) dit bevestigen en gingen onderzoeken.en een herberekening zou plaats vinden
In Maart 2006 bericht ontvangen dat dit was gebeurd door Pricewaterhouse Coopers en dat het resultaat positief is voor mijn polis.
Het positieve voor mijn als polishouder was Euro 0,00 terwijl mijn polis was afgesloten in december 1994 en dit is volgens mij voor 1 mei 2002
Hierover gebeld met NN maar daar kreeg ik alleen maar onzin verhalen en ben daar ook van pure ellende mee gestopt.
In Augustus 2005 bericht ontvangen dat zij ( NN ) dit bevestigen en gingen onderzoeken.en een herberekening zou plaats vinden
In Maart 2006 bericht ontvangen dat dit was gebeurd door Pricewaterhouse Coopers en dat het resultaat positief is voor mijn polis.
Het positieve voor mijn als polishouder was Euro 0,00 terwijl mijn polis was afgesloten in december 1994 en dit is volgens mij voor 1 mei 2002
Hierover gebeld met NN maar daar kreeg ik alleen maar onzin verhalen en ben daar ook van pure ellende mee gestopt.
Inmiddels Euro 793,70 overgeboekt door N N ,een herberekening van de lijfrentepolissen tot 2003, Prijzenswaardig te noemen
---
Laatst gewijzigd door quattant op 04 feb 2011 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Lijfrente polissen over 8 jaar tot 2004 zijn nagerekend door NN, de polissen waren al omgezet naar een andere polis, door een software fout van N N hadden zij mij benadeeld en schriftelijk laten weten tot belasting vrij nabetaling van Euro 793,70 over te gaan. Hoedje af voor NN
"Hoedje af" voor iemand die fouten maakt?
Dat de fout gecorrigeerd wordt is de normaalste zaak van de wereld. (om ze daarvoor nou te prijzen vind ik een beetje overdreven)
Dat de fout gecorrigeerd wordt is de normaalste zaak van de wereld. (om ze daarvoor nou te prijzen vind ik een beetje overdreven)
Hoi, wat zijn jullie ervaringen met de rechtsbijstand- en autoverzekering van Nationale Nederlanden ?