LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gelink advies groep

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
uppen

Re: Gelink advies groep

Ongelezen bericht door uppen »

up

mirin

Ongelezen bericht door mirin »

Heb ook een slechte ervaring met Gelink. Helaas, blijkt achteraf, is mijn hypotheek over gegaan naar Gelink. Door als leek je te laten informeren door wat je hoopt onafhankelijke experts op dit gebied zijn ook wij na 3 jaar 34000 gulden van onze spaar centen armer. Het werd verteld dat je na 8 jaar met een inleg van 15000 gulden in eem flex spaarrekening van Levob geen hypotheek meer hoefde te betalen want dan was de spaarrekening dusdanig gegroeid dat je de rest v/d 24 jaar uit dat potje je hypotheek kon betalen. Dus niet!!! Dat spaarpotje is op en ook onze andere 19000 gulden in een levensverzekerings beleggings fonds, zou ervoor zorgen dat je er je levensverzekerings premie over lopende termijn v/d levensverzekering ermee betaald zou kunnen worden. Je raad het al dat is inmiddels ook op. Wij zijn ook nooit op de consequentie's gewezen en zijn dus de sukkels die we ons nu voelen. Hopenlijk wil Radar er eens aandacht aan besteden want het blijkt dat wij niet de enige zijn. Wel is er een aanbieding door Gelink gedaan wat inhoud dat onze inleg gedaan in de flex spaarrekening wat op was nu door Gelink wordt betaald en zij mogen beslissen wanneer men de aandelen verkoopt en een evt. winst na aftrek wordt uitbetaald.
Men erkent geen schuld en ook mocht ik dit voorstel niet gebruiken om eventueel aansprakelijkheid aan te tonen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Op www.pay-back.nl vind je een topic over Gelink. Kijk daar eens voor hulp.

grutto

Ongelezen bericht door grutto »

Beste GC Dubbeldam,

Niet doen. Deze mensen hebben een lage moraal. Zodra ze merken dat je geen verstand van zaken hebt, ruiken ze bloed en scheuren ze je helemaal aan stukken.

De Hypothecryt.

jasper akkers

Ongelezen bericht door jasper akkers »

Hallo Jean, ik ben het volledig met je eens. Ik ben zelf ook hypotheekadviseur. En ik wil hetgeen wat jij verteld hebt bij deze bevestigen. Je kunt niet zomaar een rente voor iemand uitzoeke, want je moet wel aan de voorwaarden van die maatschappij voldoen om in aanmerking te komen voor die "lage rente". Maar alleen een lage rente is niet het belangrijkste. Ook een verzekering is belangrijk. Wat hij kost en hoe hij is opgebouwd. Vaak zie je dat een maatschappij een lage rente betaald maar dat weer ruimschoots compenseert met een hoge verzekering. Waar is dan je uiteindelijke voordeel? Je rente loopt in de meeste gevallen namelijk tussen de 5 en 10 jaar af en moet je weer een nieuwe rv periode afsluiten. Maar die verzekering loopt 30jr door!!

Groet,

Jasper

Hypotheekadviseur

CeesK

Ongelezen bericht door CeesK »

Met interesse heb ik dit forum gelezen. Ook een aantal reacties van zgn adviseurs. Het lijkt me zo'n eenvoudige vraag. Wie biedt mij de laagste hypotheekrente ? Is toch eenvoudig.

Ik zie ook reacties van: dat moet ik weten wat je wensen zijn. Nou gewoon wie is het goedkoopst !!!!

Ik heb maar een conclusie. De Nederlandse burgers worden massaal belazerd door de financiele instellingen en de overheid laat het toe.

EchteMeisje

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Wat een kortzichtigheid....(zucht)

Je kan toch zeker wel begrijpen dat het rentepercentage voor een hypotheek van een aantal factoren afhangt?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Beste CeesK,

Koop jij zo ook je auto?

"Ik wil graag de goedkoopste auto die er is. Is er nu geen enkele goeie verkoper die me gewoon kan zeggen wat de goedkoopste auto is? Lijkt me zo'n eenvoudige vraag?"

Simon

Ongelezen bericht door Simon »

dat komt doordat de autohandel de Nederlandse burgers massaal belazerd en de overheid laat het toe

gastarbeider

Ongelezen bericht door gastarbeider »

Varander het woord autohandel door "verzekeraars" en het klopt als een bus !!

Gesloten