Zijn er meer mensen die klachten hebben over Geové?
Ik heb eind januari een brief van Geove ontvangen dat ik ruim € 1.000 euro terugkrijg omdat ik achteraf van Particulier naar Ziekenfonds ben gegaan. In de brief stond een verkeerd rekeningnummer, achteraf het nummer van mijn vader. Sinds die tijd heb ik diverse keren (zeker 7 keer) gebeld over deze onjuiste storting.
Eerst werd er gezegd dat het probleem zou worden opgelost, toen dat ze er mee bezig waren, toen dat het bij de helpdesk lag, toen lag het bij de financiele administratie. Ondertussen werd er doodleuk gezegd dat eerst het geld terug moest zijn bij hun, waarop ik verbaasd zei dat als mijn vader failliet is, ik wellicht 3 jaar op mijn geld moet wachten.....
Al met al snappen ze het niet bij Geove en ik zal mijn verzekering daar opzeggen als er niet snel actie komt.
Wie o wie herkent dit?????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geove Rzg, een nietszeggende verzekeraar
Re: Geove Rzg, een nietszeggende verzekeraar
Ik heb mijn part. ziektekostenverzekering om willen zetten van kwartaalbetaling naar jaarbetaling.
Na een telefoontje werd me verteld dat dat schriftelijk moest.
Brief geschreven, niets van gehoord.
Gebeld: geen brief ontvangen. Aslnog telefonisch geregeld.
Geen acceptgiro voor mijn jaarbetaling ontvangen
Gebeld: wordt opgestuurd. (premiebetaling op jaarbasis was ondertussen in de administratie verwerkt).
Accept giro ontvangen, maar met verkeerd bedrag (met een specificatie waar geen touw aan vast te knopen is)
Gebeld: ja foutje gemaakt. Wordt hersteld en ik zou een nieuwe acceptgiro ontvangen
Geen accept giro
Weer brief geschreven: graag acceptgiro sturen.
Acceptgiro ontvangen: weer verkeerd bedrag met specificatie waar geen touw aan vast te knopen is.
Nog een acceptgiro: weer met verkeerd bedrag en specificatie waar geen touw aan vast te knopen is.
Gebeld: hun reactie: u heeft vorig jaar het gehele jaar niet betaald, heeft niet gereageerd op alle aanmaningen en ik moet dat alsnog betalen. Daarnaast komt een een boete overheen. Aangegeven dat ik tot 31-12-2004 betaald heb en sinddien het niet voorelkaar heb gekregen een juiste acceptgiro van hun te ontvangen.
Hadden ze geen boodschap aan, ik moest eerst maar eens aantonen dat ik over 2004 alles al betaald had.
Vandaag lag er weer een accept giro in de bus: weer eentje die van geen kant klopt.
Vandaag gaan alle bankafschriften met betalingen van de premies van 2004 op de bus.
Ik heb het ondertussen ook wel een beetje gehad met die club
Na een telefoontje werd me verteld dat dat schriftelijk moest.
Brief geschreven, niets van gehoord.
Gebeld: geen brief ontvangen. Aslnog telefonisch geregeld.
Geen acceptgiro voor mijn jaarbetaling ontvangen
Gebeld: wordt opgestuurd. (premiebetaling op jaarbasis was ondertussen in de administratie verwerkt).
Accept giro ontvangen, maar met verkeerd bedrag (met een specificatie waar geen touw aan vast te knopen is)
Gebeld: ja foutje gemaakt. Wordt hersteld en ik zou een nieuwe acceptgiro ontvangen
Geen accept giro
Weer brief geschreven: graag acceptgiro sturen.
Acceptgiro ontvangen: weer verkeerd bedrag met specificatie waar geen touw aan vast te knopen is.
Nog een acceptgiro: weer met verkeerd bedrag en specificatie waar geen touw aan vast te knopen is.
Gebeld: hun reactie: u heeft vorig jaar het gehele jaar niet betaald, heeft niet gereageerd op alle aanmaningen en ik moet dat alsnog betalen. Daarnaast komt een een boete overheen. Aangegeven dat ik tot 31-12-2004 betaald heb en sinddien het niet voorelkaar heb gekregen een juiste acceptgiro van hun te ontvangen.
Hadden ze geen boodschap aan, ik moest eerst maar eens aantonen dat ik over 2004 alles al betaald had.
Vandaag lag er weer een accept giro in de bus: weer eentje die van geen kant klopt.
Vandaag gaan alle bankafschriften met betalingen van de premies van 2004 op de bus.
Ik heb het ondertussen ook wel een beetje gehad met die club
Re: Geove Rzg, een nietszeggende verzekeraar
het vervolg van de topic hierboven:
vandaag brief gehad. Alle kosten die gedeclareerd waren ivm tandheelkundige hulp zijn afgewezen. Volgens Geove geen dekking voor. Dit terwijl ik op het aanvraagformulier wel degelijk tandheelkundige zorg heb mee laten meeverzekeren.
Gebeld: Hij kon dit niet uitzoeken omdat het al vijf uur was. Bovendien vond meneer Geove mij veel te laconiek; mijn toon stond hem niet aan. Toen ik vroeg waar dat op sloeg, zei hij dat ik een keer het woord "even" had gebruikt in een zin en dat hij daar "niet van gediend" was. Ik moet morgen maar terugbellen om nogmaals dezelfde vraag te stellen. Voorts heb ik volgens de administratie nog steeds een betalingsachterstand van € 1250,- hoewel ik al dmv bankafschriften heb aangetoond dat ik al mijn premies heb betaald.
Vandaag gaat er weer een brief naar het Geove.
vandaag brief gehad. Alle kosten die gedeclareerd waren ivm tandheelkundige hulp zijn afgewezen. Volgens Geove geen dekking voor. Dit terwijl ik op het aanvraagformulier wel degelijk tandheelkundige zorg heb mee laten meeverzekeren.
Gebeld: Hij kon dit niet uitzoeken omdat het al vijf uur was. Bovendien vond meneer Geove mij veel te laconiek; mijn toon stond hem niet aan. Toen ik vroeg waar dat op sloeg, zei hij dat ik een keer het woord "even" had gebruikt in een zin en dat hij daar "niet van gediend" was. Ik moet morgen maar terugbellen om nogmaals dezelfde vraag te stellen. Voorts heb ik volgens de administratie nog steeds een betalingsachterstand van € 1250,- hoewel ik al dmv bankafschriften heb aangetoond dat ik al mijn premies heb betaald.
Vandaag gaat er weer een brief naar het Geove.