Even zeer in het kort:
Ik heb als particulier kortgeleden een geschil met een leverancier aangemeld bij DAS verzekeraar.
Zij melden mij nu dat op de volgende gronden zij mijn verzoek afwijzen:
6:Gebeurtenis en behoefte aan rechtsbijstand
6.1: gebeurtenis
6.2:voorzienbaarheid
7 : wachttijd.
Ik kan 100 % zeker aantonen wanneer de gebeurtenis (aanleiding) plaats vond en dat was ruim na mijn aanmelding, dus punt 6.1 en 7 kan ik weerleggen
Ik ben wat onzeker over punt 6.2. Kan iemand mij simpel uitleggen wat daarmee bedoeld wordt met evt wat voorbeelden ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geschil met DAS verzekering
Re: Geschil met DAS verzekering
Dank voor je reactie en deze info had ik al gevonden op de site van DAS
En neen...het geschil met de leverancier bestond toen nog niet.
En neen...het geschil met de leverancier bestond toen nog niet.
Ja ik begrijp best dat het wat meer duidelijk zal geven.
Alleen ik realiseer mij dat iedereen kan meelezen en ik ben qua probleem dan ook traceerbaar.
Wat ik NU even nog niet wil.
Ik blijf dus onzeker over punt 6.2
Alleen ik realiseer mij dat iedereen kan meelezen en ik ben qua probleem dan ook traceerbaar.
Tja dan wordt het moeilijk om u te helpen natuurlijk...
Maar het gaat er ( vrij vertaald) om , of u voordat u de rechtsbijstandverz afsloot
al kon verwachten dat er iets zou kunnen gaan gebeuren....Dsu dat er al problemen waren die wel eens ergens toe zouden kunnen gaan leiden.
Maar het gaat er ( vrij vertaald) om , of u voordat u de rechtsbijstandverz afsloot
al kon verwachten dat er iets zou kunnen gaan gebeuren....Dsu dat er al problemen waren die wel eens ergens toe zouden kunnen gaan leiden.
Zonder meer informatie denk ik dat men hier ook onzeker blijft over de gehele vraag.Ja ik begrijp best dat het wat meer duidelijk zal geven.