LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] goede zorg, anderzorg.. de grote grap!

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
C_arol

goede zorg, anderzorg.. de grote grap!

Ongelezen bericht door C_arol »

hallo,

Nou.. hier staan wel heeel veel positieve dingen over de Anderzorg!
zoveel positiefs hebik nog niet bij ze meegemaakt, mappen vol papieren met dingen die weer niet klopten, ong. 23 nieuwe pasjes omdat het elke keer niet klopte..
En nu dit; een aanvraag gedaan om een mammareductie te laten vergoeden, eerst naar groningen toe naar de medsich adviseur, dan wordt het afgewezen! :shock: en nog niet eens een specifieke reden, nee dan krijg je gewoon de algemene voorwaarden meegestuurd waar je aan voldoet :?
En ook nog eens dit, het is gewoon wettelijk bepaald dat het bij mijn maat altijd vergoed moet worden!! nouja, dan maar bezwaar indienen.. de plastisch chirurg heeft dat ook gedaan want die vond het klinklare onzin!! krijgen we nu te horen dat de verzekering het afwijst omdat het in het belang is van de plastisch chirurg!! ik wil zo'n operatie voor de grap ofnie..!! :? En nu moet ik ook zo lachen over wat ze op de site zetten.. we verdienen allemaal goede zorg. Maar krijgen we dat ook? bij anderzorg wel. dat was de eerste grote grap, nr 2; bij anderzorg zit je immers altijd goed. nr 3; AnderZorg biedt de beste basiszorg voor een bijzonder lage premie. Met de persoonlijke betrokkenheid die u van een zorgverzekeraar mag verwachten.
Sorry, maar hoe durven ze dit op de site te zetten!!
Ik kan ook een goedkope verzekering zijn zonder iets te vergoeden..
Wij hebben in ieder geval spijt dat we ooit over zijn gestapt!

Mensen, kijk dus wel ff uit voordat je zo overstapt naar Anderzorg!

jlthkoch

Re: goede zorg, anderzorg.. de grote grap!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Anderzorg is goedkoop, maar dat is dan ook het enige voordeel.

Dacht naar hun over te stappen, dus deed een aanvraag. Ik gaf echter aan dat ik bij Zorg en Zekerheid nog moest opzeggen en nog niet de exacte datum wist waarop dat lukken zou. In principe zou ik per 1 mei bij AZ verzekerd worden, ze gaven aan dat als het eerder zou moeten worden dat het geen probleem was als ik een kopie van de brief van Z en Z aan hun toe moest sturen.
Vervolgens is Zorg en Zekerheid kinderachtig zoals ik al verwacht had, ze laten mij op 4 april weten dat ik op 1 april ben uitgeschreven....
Kopie van deze brief naar AZ, maar vele mailjes en brieven later blijkt het opeens weken te duren om de inschrijfdatum te wijzigen (fijn, als je daardoor dus niet meer verzekerd bent) en gaat met lopen vertragen door nogmaals om een kopie van de brief te vragen, mijn adresgegevens te vragen etc...
Toen heb ik een ander ziekenfonds (Unive) genomen en AZ laten weten dat de aanvraag kon komen te vervallen. Opzeggen per email kon niet volgens hun, dan zou de verzekering doorlopen, omdat zij dfe "langstlopende verzekering" (?) zijn.... (best wel apart, want volgens mij is 21 april (ingangsdatum Unive) eerder dan 1 mei (ingangsdatum AZ)
Maar goed, om hun een plezier te doen ook twee maal schriftelijk gedaan. De rekeningen blijven echter komen, die ik iedere keer retour stuur, met de mededeling dat ik bij hun niet verzekerd ben.
Inmiddels diverse berichten gekregen van het door az ingeschakelde Bos Gerechtsdeurwaarders, die nu "dreigen" met een dagvaarding.
En az maar rekeningen sturen, zelfs een offerte + pasje voor de nieuwe zorgverzekering en het laaste is een beschikking over de no-claim korting...... Hoe gek zijn ze daar, wat een stelletje idioten!

Stanley

Ongelezen bericht door Stanley »

Ik snap niet dat sommige mensen zeuren over service van Anderzorg. Dit is een internetverzekeraar met laagste premies en daar moet je ook geen wonderen verwachten. Ik was reuze tevreden over Anderzorg en nooit problemen mee gehad. Ik heb alles online geregeld.

Als je meer service wilt moet je 50 euro meer betalen bij andere verzekeraar en ophouden met zeuren!!!

jlthkoch

Als je de reactie eens wat beter zou lezen en ook eens rondkijkt verder op internet dan zou je hebben gezien dat dat niet het enige probleem is... de medewerkers van Anderzorg zijn gewoon slordig en traag met het beantwoorden van vragen van klanten. Een minimale service mag je wel verwachten, Anderzorg levert echter vaak geen enkele service, dat is het probleem!

santygo

Ongelezen bericht door santygo »

Het is een internetbedrijf, die werken met een absoluut minimum aan personeel. Mail wordt binnen 10 seconden beantwoord met een voorgedrukt standaardantwoord.
Zoals Stanley al schreef, wil je persoonlijke begeleiding, dan zul je daar voor moeten betalen.

Persoonlijke begeleiding en aandacht kost nou eenmaal aandacht en dus geld.
Voor de meest uitgeknepen prijs mag je niks persoonlijks verwachten, slechts pure zakelijkheid.

jlthkoch

Zoals dus duidelijk is gaat het hier niet om de persoonlijke aandacht, maar om de zorgvuldigheid en het fatsoen van anderzorg.... en daar ontbreekt het aan. Men heeft duidelijk bespaard op personeel, het personeel dat daar werkt heeft een minimale training gehad.
Het minimum wat je als klant (van een internetverzekeraar met lage prijzen en minimale service) mag verwachten, wordt vaak niet geboden.
Wil je goedkoop uit zijn en is het voor jou niet belangerijk dat jouw zaken zorgvuldig worden behandeld en dat je met fatsoen te woord wordt gestaan door deskundige medewerkers dan ga je naar Anderzorg.
Heb je er iets meer geld voor over zodat jouw zaken zorgvuldig worden behandeld en wordt je graag op een nette manier geholpen dan ga je niet naar Anderzorg, maar ga je naar een andere verzekeraar die wel begrijpt dat klantvriendelijkheid belangrijk is en die wel door heeft dat het uiteindelijk tegen de maatschappij werkt als je keer op keer als klantonvriendelijk uit onderzoeken naar voren komt....

Gesloten