LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goudse Verzekeringen Polis online

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
hgroffen

Goudse Verzekeringen Polis online

Ongelezen bericht door hgroffen »

Al sinds 1985 maak ik elk jaar de premie voor de wa- en inboedelverzekering in oktober over d.m.v. accept-girokaarten die ik van mijn tussenpersoon toegestuurd krijg. Ik betaal dan een jaar vooruit.
Zo ook ik 2011 voor dit jaar.

In maart dit jaar kwam de Goudse met een nieuw product, "Polis online".
In verband hiermee hadden ze een merkwaardige constructie bedacht: Ze storten mij de premie van maart tot oktober terug, waarna ik die weer opnieuw aan hen moest overmaken.
(Ik vroeg me al af of ze daar niets beters te doen hadden.)

Na een tijdje kreeg ik de eerste aanmaning om de premie terug te betalen.
Maar aangezien ik niets terugontvangen had, had ik ook niets terugbetaald.
Ik had immers toch al voor een heel jaar vooruit betaald.
Na telefonisch contact bleek dat de premie was teruggestort op een bankrekening die al 10 jaar niet meer in gebruik is.
Na het doorgeven van mijn huidige rekeningnummer kreeg ik alleen de premie voor de wa-verzekering terug. Die ik dan ook weer meteen heb teruggestort, zoals was afgesproken.

De premie van de inboedelverzekering heb ik niet teruggestort gekregen.
Aanmaningen, dreigingen dat ik geen beroep meer kan doen op mijn verzekering en tenslotte vrijdag een brief van een incasso-bureau met bijkomende kosten die nog hoger zijn dan de premie zelf.

Steeds als ik met de Goudse hierover belde, kreeg ik te horen dat de zaak ingewikkeld was en dat ik teruggebeld zou worden. Maar ik werd niet teruggebeld.
Omdat het mij niet lukte om hier iets te bereiken heb ik mijn tussenpersoon ingeschakeld die ook alweer herhaaldelijk contact heeft gehad met de Goudse.
Tot op heden zonder succes.

Als met de introductie van "Polis online" hiermee tevens ook een nieuwe werkwijze van de Goudse is ingevoerd, dan wordt het hoog tijd om naar iets anders uit te kijken!

Gesloten