Destijds een brommer gekocht en deze ruim een week geleden verkocht. Echter toen ik mijn verzekering wou opzeggen kwam ik erachter dat het helaas niet zo simpel is als gewoon je vrijwaring opsturen en klaar is kees.
Nee je moet inloggen op je polismap en dan kan je de verzekering stopzetten.
Ik heb mijn inloggevens niet zo 1,2,3 kunnen terug vinden en als ik aangeef dat ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord kwijt ben, word er een controle vraag gesteld, maar een vreemde wara ik echt geen antwoord op heb. Nou nog maar een mail gestuurd (9 dgn later dan mijn 1ste mail) met het verzoek om mijn inloggegevens. Even ter herinnering, er rijd dus nu iemand bijna al 2 weken met mij verzekering erop rond, maar de brommer op zijn naam.
Dit is hun response:
Geachte heer Walther,
Dank voor uw mail.
We zien dat u uw online polismap nog niet hebt geactiveerd. Dit dient u eerst te doen en vervolgens kunt u direct uw brommerverzekering stopzetten in uw online polismap. We sturen u zo spoedig mogelijk een e-mail met daarin uw inloggegevens waarmee u kunt inloggen in uw online polismap op www.hemaverzekeringen.nl. Omdat deze gegevens per batch, dus gezamenlijk worden verstuurd, ontvangt u deze niet direct.
Wij nemen aan uw vraag hiermee te hebben beantwoord.
Met vriendelijke groet,
Het team HEMA Verzekeringen
Huh, ik wil gewoon mijn inloggevens om mijn verzekering stop te zetten!! Wat is dit voor een verzekeringsbedrijf, batch of geen batch ik moet inloggen wil ik deze verzekering stopzetten. In plaats ze nou vertellen wanneer ze de inloggevens wel gaan sturen dan heb ik er misschien nog wat aan.
Antwoord op hun mail, een hele kwaaie en tot sommering voor het verstrekken van mijn inloggevens!!
Wat moet ik anders??? Bellen kan niet!!
Iemand nog ervaring hiermee of weet waar ik verstandig aan doe?? Op dit moment ben ik namelijk echt onzettend kwaad dat Hema hun klanten zo op deze manier behandeld. Ik heb het al eerder gelezen bij een andere kwaade klant. Ze kunnen het beter houden bij het verkopen van worsten, onderbroekjes en sokken enz en hun neuzen uit zaken houden waar ze absoluut geen verstand van hebben en niet de capiciteit om je klanten te bedienen.!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |