LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] het rommelt bij INDEPENDER
het rommelt bij INDEPENDER
Heb ik een pakketverzekering lopen met alles erop en er aan bij Independer inclusief auto cascoverzekering (AllRisk), VRAAG IK OM DE POLIS TE VERANDEREN IN WA-EXTRA (WA BRAND DIEFSTAL) wegens leeftijd van de auto. Wat gebeurt er, de nieuwe polis arriveert op basis van WA Extra maar via hun volmacht bij de zelfde verzekeraar en de pakketpolis werd niet veranderd. Dubbele polis voor de zelfde auto, Premies dubbel betaald, schade €1000. Wacht nu al 1/2 jaar op terug betaling. Intussen hebben zij de fout erkend. Maar terugbetalen ho maar. Tjonge tjonge Independer je moest je schamen.
Re: het rommelt bij INDEPENDER
Als je een verzekering afsluit laat je niet alles wijs maken indenpender heb ook belangen bij afsluiten, gewoon surfen en vergelijken op internet en je keus maken. Ze zijn alle maal de goedkoopste of ben ik nu zo gek.
-
Beste heer Govaars,govaars schreef:Heb ik een pakketverzekering lopen met alles erop en er aan bij Independer inclusief auto cascoverzekering (AllRisk), VRAAG IK OM DE POLIS TE VERANDEREN IN WA-EXTRA (WA BRAND DIEFSTAL) wegens leeftijd van de auto. Wat gebeurt er, de nieuwe polis arriveert op basis van WA Extra maar via hun volmacht bij de zelfde verzekeraar en de pakketpolis werd niet veranderd. Dubbele polis voor de zelfde auto, Premies dubbel betaald, schade €1000. Wacht nu al 1/2 jaar op terug betaling. Intussen hebben zij de fout erkend. Maar terugbetalen ho maar. Tjonge tjonge Independer je moest je schamen.
Er is inderdaad iets niet goed gegaan met de wijziging van uw polis. Dat is erg vervelend. Inmiddels hebben wij een bevestiging van ASR gekregen dat het probleem is verholpen en de premie naar u is overgemaakt. U heeft hier een bericht over ontvangen. Wij bieden u onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
Independer.nl
Hoezo? Het is een samenvoeging van INDEPENent en onafhankelijkER. In die zin klopt het want, ze vergelijken meer verzekeringen dan de meeste andere tussenpersonen.vogels schreef:Hoogste tijd dat de naam 'Independer' eens gewijzigd gaat worden!
Hoezo? Het is een samenvoeging van INDEPENDent en onafhankelijkER. In die zin klopt het want, ze vergelijken meer verzekeringen dan de meeste andere tussenpersonen.vogels schreef:Hoogste tijd dat de naam 'Independer' eens gewijzigd gaat worden!
-
Beste Vogels,vogels schreef:Omdat de naam doet vermoeden dat ze totaal onafhankelijk zijn!Hoezo?
Wij zijn helemaal onafhankelijk. Lees er hier meer over.
Vriendelijke groet,
Independer.nl
16-12-2011
Goedemorgen meneer Van Dijk,
Graag zou ik de afrekening willen zien over welke termijn de terugbetaling
is geschiedt.
Uiteraard is een betaling zonder specificatie zeer ondoorzichtig.
Openkaart spelen is altijd het beste wat je als financieel adviseur kan doen
en zeker in zo'n kwestie als deze waar fouten zijn gemaakt.
Het bedrag is volgens mijn berekening niet volledig en zie de specificatie
snel tegemoet.
Vriendelijke groet,
G.F.Govaars
Goedemorgen meneer Van Dijk,
Graag zou ik de afrekening willen zien over welke termijn de terugbetaling
is geschiedt.
Uiteraard is een betaling zonder specificatie zeer ondoorzichtig.
Openkaart spelen is altijd het beste wat je als financieel adviseur kan doen
en zeker in zo'n kwestie als deze waar fouten zijn gemaakt.
Het bedrag is volgens mijn berekening niet volledig en zie de specificatie
snel tegemoet.
Vriendelijke groet,
G.F.Govaars
-
Waarom geloof ik het niet? Als je via Independer een zorgverzekering afsluit bij OHRA krijg je een tientje korting. Zeer onafhankelijk.Independer.nl schreef:Wij zijn helemaal onafhankelijk. Lees er hier meer over.
Vriendelijke groet,
Independer.nl
Als ik bij Independer wil vergelijken met PNO (een van de beste zorgverzekeringen) dan zie ik dit: "Op dit moment zijn er voor PNO Ziektekosten nog geen premies bekend. Zodra de premies bekend zijn zullen wij deze direct bijwerken."
Natuurlijk zijn die premies bekend!
Natuurlijk is Independer niet onafhankelijk. Als verzekeraar kun je gewoon een plaatsing in de top 3 kopen. Ook ontvangt Independer gewoon provisie voor elke afgesloten polis.
Ze doen goed werk en nemen een boel werk voor mensen uit handen. Als je een beetje ''sturing'' niet erg vind.
Alleen onafhankelijk? Als je als verzekeraar altijd in de top 3 naar boven komt terwijl dit niet klopt als je de dekkingen zelf vergelijkt.
Ze doen goed werk en nemen een boel werk voor mensen uit handen. Als je een beetje ''sturing'' niet erg vind.
Alleen onafhankelijk? Als je als verzekeraar altijd in de top 3 naar boven komt terwijl dit niet klopt als je de dekkingen zelf vergelijkt.
-
Dat verwacht ik ook.Natuurlijk is Independer niet onafhankelijk. Als verzekeraar kun je gewoon een plaatsing in de top 3 kopen. Ook ontvangt Independer gewoon provisie voor elke afgesloten polis.
Het zou goed zijn als Independer op hun website aangeeft hoeveel provisie ze voor elk afgesloten product ontvangen. Dat zou pas transparant zijn..
Onafhankelijk zei u?... Nieuwsbericht van vandaag:
http://www.amweb.nl/nieuws/nederland/in ... 0488.lynkx
http://www.amweb.nl/nieuws/nederland/in ... 0488.lynkx
-
Independer hoeft helemaal niet onafhankelijk te zijn maar zij moeten openheid over de commissiestructuur geven.
Antwoord van Independer van 20-12-2011:
Geachte heer Govaars,
Ik heb deze bij ASR opgevraagd omdat wij hier zelf niet over beschikken, de hele premiebetaling loopt via ASR.
Zodra ik deze binnen heb krijgt u natuurlijk nader bericht van mij.
Met vriendelijke groet,
Dhr. E. van Dijk
Independer.nl
Mijn antwoord aan independer op 21-12-2011
Goedemorgen meneer van Dijk,
Het klopt niet wat u zegt.
U maakt fout op fout.ASR verzekeringen betaald niet uit als u geen opdracht geeft aan ASR om over een bepaalde termijn premies terug te betalen wegens dubbele verzekering.
U heeft dus een opdracht gegeven aan ASR en ik wil graag weten welke opdracht en over welke termijn u ASR opdracht heeft gegeven om daarover premies terug te betalen. Tot op heden heb ik nog maar de helft van de teveel betaalde premies terug ontvangen.
afz G.F.Govaars
Geachte heer Govaars,
Ik heb deze bij ASR opgevraagd omdat wij hier zelf niet over beschikken, de hele premiebetaling loopt via ASR.
Zodra ik deze binnen heb krijgt u natuurlijk nader bericht van mij.
Met vriendelijke groet,
Dhr. E. van Dijk
Independer.nl
Mijn antwoord aan independer op 21-12-2011
Goedemorgen meneer van Dijk,
Het klopt niet wat u zegt.
U maakt fout op fout.ASR verzekeringen betaald niet uit als u geen opdracht geeft aan ASR om over een bepaalde termijn premies terug te betalen wegens dubbele verzekering.
U heeft dus een opdracht gegeven aan ASR en ik wil graag weten welke opdracht en over welke termijn u ASR opdracht heeft gegeven om daarover premies terug te betalen. Tot op heden heb ik nog maar de helft van de teveel betaalde premies terug ontvangen.
afz G.F.Govaars
Quote:
Beste Vogels,
Vriendelijke groet,
Independer.nl
Achmea is nu voor ¾ de eigenaar en men doet hun uiterste best om te verklaren, dat ze het zijn incl controle orgaan etc. Voor mij zijn de woorden van de financiele wereld en overheid helemaal niets waard.
Beste Vogels,
Vriendelijke groet,
Independer.nl
Achmea is nu voor ¾ de eigenaar en men doet hun uiterste best om te verklaren, dat ze het zijn incl controle orgaan etc. Voor mij zijn de woorden van de financiele wereld en overheid helemaal niets waard.