Heb 3 september mijn defecte Iphone 3gs meegegeven aan PRO-ASSIST. (had ik nooit moeten doen) Het begon al fout toen ik min schade melde bij P.A. Ik hoorde dat de procedure 4 tot 6 weken zou duren. Dat vond ik al wel aan de lange kant maar ja...
Volgens de overeenkomst van P.A moest ik binnen 4 uur een gelijkwaardige leen toestel krijgen. Helaas werd dit 24 uur later. Toen kreeg ik eerst een toestel die niet eens wilde opstarten. Een flut ding. Weer gebeld en 20 uur later kreeg ik een toestel van 3 jaar oud. Niets wat voldoet aan mijn Iphone... Maar ja ik kon weer bellen en gebeld worden. Na 3 weken dacht ik laat ik bellen naar P.A en vragen naar de status van mijn telefoon. Er werd gezegd: geduld meneer 4 tot 6 weken.
Na de 6de week weer gebeld en toen werd mij verteld dat mijn toestel total los was verklaard en dat ik een gereviseerd toestel krijg opgestuurd. Onmiddelijk heb ik dit opgezocht in de overeenkomst en daarin staat dat ik het recht heb op een NIEUWE toestel. Ik weer bellen en met P.A en zij zeiden dat ik een gereviseerd toestel krijg. Ik heb kenbaar gemaakt dat ik een nieuw toestel hoor te krijgen volgens de overeenkomst..... Toen wist P.A niet meer zo goed wat ze moesten zeggen en zeiden toen maar dat een gereviseerd toestel hetzelfde is als een nieuwe toestel. (?) Inmiddels ben ik 2 maanden verder en heb nogsteeds geen iphone of een gelijkwaardige nieuwe toestel gekregen.
Ook wanneer ik een klacht met bovenstaande heb gestuurd, krijg ik een mailtje terug met: Omdat de reparatie zo lang duurt bieden wij een leen toestel aan.
Er wordt niet gesrpoken over de andere klachten of hoe lang het gaat duren. Helemaal niets.
Wat moet ik doen om wel iets voor elkaar te krijgen bij PRO-ASSIST.
Eigenlijk gezegd is het een waardeloos bedrijf en ik mag hopen dat niemand een verzekering afsluit bij PRO-ASSIST.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe krijg ik mijn telefoon weer terug!
Re: Hoe krijg ik mijn telefoon weer terug!
Goede avond,
Weer een ontevreden klant zie ik. Ik heb mij telefoon 1 September opgestuurd en nu nog steeds niets ontvangen!
Wat een slechte service! Te schandalig voor woorden!
Zie hier mijn probleem/verhaal, http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 1&t=105684
Gr
Weer een ontevreden klant zie ik. Ik heb mij telefoon 1 September opgestuurd en nu nog steeds niets ontvangen!
Wat een slechte service! Te schandalig voor woorden!
Zie hier mijn probleem/verhaal, http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 1&t=105684
Gr