LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hollandia verzekering onbeschoften geen reactie
-
Hollandia verzekering onbeschoften geen reactie
Mijn vader is 3Mei j.l overleden,had een levensverzekering bij Hollandia verzekeringen tel0226354092,deze gebelt, kreeg eerst een vrouw aan de lijn, die mij vertelde dat ik terug gebelt zou worden door haar man,weekje of 2 later nog maar eens gebeld want geen reactie.Kreeg nu een man aan de lijn die zei dat hij de vader was van de persoon die ik zocht en dat het zo zat.Mijn woede is nu vrij groot en er staat een adres bij, is aangifte nu de goede stap?
Re: Hollandia verzekering onbeschoften geen reactie
Waartegen wil je dan aangifte doen?
Dat je niet de juiste persoon aan de telefoon krijgt?
Misschien is hij op vakantie of zo,
Schrijf een brief of een mailtje naar de persoon die je hebben moet,en vraag daarin wat je te vragen hebt.
Dat je niet de juiste persoon aan de telefoon krijgt?
Misschien is hij op vakantie of zo,
Schrijf een brief of een mailtje naar de persoon die je hebben moet,en vraag daarin wat je te vragen hebt.
Is hollandia misschien niet overgenomen, waardoor de tel. nummer aan iemand anders is weg gegeven?????? Zodat deze mensen er eigenlijk niks aan kunnen doen. Even navragen dus en zoek eens op google. (zou ik doen). Succes. En zou je ook kunnen melden wat er precies loos is (wat de afloop is geweest)
We houden van een passend slot.
We houden van een passend slot.
Hollandia Verzekeringen
Pinksterbloem 26
1716VC Opmeer
Tel: 0226-355362
Fax: 0226-359226
Google
Pinksterbloem 26
1716VC Opmeer
Tel: 0226-355362
Fax: 0226-359226
-
Dat nummer op google had ik al maar geen reactie,ben er nu gelukkig uit, blijkt nu RVS te zijn, naar wat speurwerk,blijft het wel een beetje raar dat ik aan de telefoon niet echt netjes te woord werd gestaan.