LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hypotheek Opvang Polis Cardif

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Radarloos

Hypotheek Opvang Polis Cardif

Ongelezen bericht door Radarloos »

nadat ik op 30-03-05 mijn hypotheek heb laten passeren bij de notaris, alles getekend en betaald! Dat dacht ik dus........
Op 14-04 door mijn tussenpersoon gebeld, met de mededeling dat er nog een rekening is binnengekomen bij de bank.
Of ik nog ff 4538 euro op tafel wilde leggen (Cardif HOP). Na alle rekeningen gedeeld te hebben (na scheiding) bleef er weinig over op mijn spaarrekening. Na thuiskomst even op de site gekeken naar mijn saldo, spaarrekening LEEG :evil: , gewone rekening ook LEEG :evil: De tussenpersoon wist niet wat er gebeurt was, maar wist wel dat er betaald moest worden!! Ik sta dus nu al 2 weken rood dus, wie gaat dat betalen?? Tussenpersoon heeft wel ff een kredietje geregeld, aardig he!

Mag dit nu zo maar!!!

Radarloos

Gast

Re: Hypotheek Opvang Polis Cardif

Ongelezen bericht door Gast »

:D Heeft u er voor getekend? Sorry, maar dat is wel van belang. Als u echt van mening bent dat u ondanks uw handtekening een onverantwoorde verplichting bent aangegaan op aanreiken van uw adviseur kunt u hem hier op aanspreken. (aanpakken)

Radarloos

Ik heb er inderdaad voor getekend, in de veronderstelling dat dit een door de bank verplichte verzekering is(ivm. Hyp.garantie). Niet te weten (ook niet medegedeeld door mijn tussenpersoon) dat dit enorme bedrag achteraf betaald moest worden. Aanpakken ga ik het zeker!!
Volgens de bank is dit een "normale" procedure?

Gast

Hoe vaak moet ik het nog zeggen:
Niet in zee gaan met Cardiff
Ook geen polissen afsluiten tegen koopsom. Doe dit gewoon los van de hypotheek via een maandelijkse of jaarlijkse betaling.

Gast

Wie is die tussenpersoon of de instantie die iedere keer Cardiff polissen loopt aan te smeren?

Radarloos

Cardiff polis is mij aangesmeerd door de Rabobank! Had dus niet verwacht dat de grootste hypotheek verstrekker zijn klanten zou beroven!
Op mijn vorige hypotheek zat ook een cardiff hop verzekering, geregeld door jazeker De Hypotheker, maar deze was afgesloten voor beduidend minder als bij de Rabobank dit scheelt 3166 euro!!
Ik geloof dat de vakantie periode er weer aankomt, dus pakken die provisie zal ik maar zeggen!!

Waar het mij om gaat, mag een bank het bedrag van de koopsompolis achteraf van je rekening afhalen, zonder dat dit van tevoren is overlegt. :twisted:

Wat is hiertegen te doen?

Gesloten