LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik krijg kromme tenen...

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
huisbite

ik krijg kromme tenen...

Ongelezen bericht door huisbite »

hoi mensen,
ik krijg nu al kromme tenen van al het negatieve nieuws over het zorgstelsel. Gisteren nog hoor ik over plastische chirugie die niet door verzekeraars vergoed wordt..Vandaag een arts in hongerstaking.. ik dacht dat hoogevorst nogwel zei dat de patiënen meer macht gingen krijgen in 2006 , mensen volgens mij worden we weer gewoon geflest net als bij vele andere zaken ( euro )
Hoogevorst mag vertrekken (maar dat wist ie toch wel) en deze puinhoop mogen de brave burgers gaan betalen (Amerikaanse toestanden naar wat ik liever niet hoop , maar daar gaat het wel op lijken.)

karr-2

Re: ik krijg kromme tenen...

Ongelezen bericht door karr-2 »

Vertel het dan wel even zoals het is. Bij de plastische chirurgie ging het niet om de noodzakelijke dingen bij brandwonden of zo, maar gewoon over ouwe mutsen die hun borsten laten liften en het vel strak trekken. Overbodige zaken dus.

Bij de pyscholoog in hongerstaking ging het om een Duitse arts die een patient uit Nederland behandelde en dus bij een Nederlandse maatschappij een claim indiende. Deze maatschappij weigert te betalen omdat de arts alleen Duits spreekt terwijl de patient geen enkele vreemde taal spreekt, de inhoud van de behandeling erg vaag is en het nut van de behandeling dus zeer zeker niet bewezen is.

Verder krijgen we als patienten ook meer macht omdat je zelf mag bepalen welke arts, dokter of ziekenhuis je neemt in tegenstelling tot voorheen.

Hogervorst heeft het misschien niet helemaal handig aangepakt, dat ben ik met je eens, maar ingrijpen was en is nog steeds noodzakelijk. Het zorgstelsel dat we hadden was ook niet lang meer vol te houden wegens toenemende kosten. De prijzen die we nu betalen zijn hoger, maar realistischer.

heho

Re: ik krijg kromme tenen...

Ongelezen bericht door heho »

Weet niet of dit is te verzekeren. Vast wel ! 8)

Gesloten