Ik heb onlangs een nieuw polisblad en aanvullende informatie gekregen van onze Interpolis Alles in één polis.
Daarin meldt interpolis dat ze hun verzekeringen hebben vernieuwd. Ze melden daarbij ook dat de vernieuwingen gevolgen hebben voor de premie: "Sommige van onze klanten gaan minderen betalen. Anderen iets meer."
Bij ons gaan we echter meer dan 10% in premie omhoog door deze vernieuwing. Dat vind ik echt niet vallen onder "iets meer". Zijn er meer mensen die zo'n belachelijke stijging voorgeschoteld krijgen?
Oja, let ook even goed op de "gezinssamenstelling". Bij ons was dit eerst gezet op "tweepersoonshuishouding" waardoor de premiestijging inderdaad gering leek.
Maar als je dan belt om dit te laten corrigeren in "meerpersoonshuishouden" dan komt opeens de gigantische premiestijging naar voren. Ik weet niet of het opzet is, maar verdacht vind ik het wel aangezien Interpolis gewoon weet dat we een meerpersoonshuishouden hebben. Onze kinderen staan namelijk keurig vermeld bij de reisverzekering.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |