LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] interpolis

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
kuthola
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2012 22:31

interpolis

Ongelezen bericht door kuthola »

Ik had een issue met Interpolis, wat me heel veel tijd, geld en dus ook veel irritatie heeft gekost. Jammer dat men niet altijd begrijpt dat een issue niet alleen rationeel maar vooral ook emotioneel belast is, wat eenvoudig op te lossen valt door snel en empatisch te handelen. Nu heb ik vanuit mijn oneerlijk behandeld voelen de polis opgezegd en via het web mijn ongenoegen laten blijken. Terwijl na een interventie van een geweldige Rabobank medewerkster, het nu 10 dagen later uiteindelijk geheel naar tevredenheid is opgelost!
Laatst gewijzigd door kuthola op 07 dec 2012 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.

hoiti103
Berichten: 46
Lid geworden op: 28 aug 2008 11:21

Re: interpolis

Ongelezen bericht door hoiti103 »

Je hebt niet betaald...
Het verkeerd overgemaakt bedrag was meteen weer teruggeboekt....

En nu krijgt Interpolis de schuld????

Tja....

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: interpolis

Ongelezen bericht door crazyme »

Voor 1 maand achterstand vind ik opschorten van de verzekering wel een erg zware sanctie. Dat had veel soepeler opgelost moeten wOrden.

De Rabobank wordt helaas almaar arroganter.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: interpolis

Ongelezen bericht door Frantic2 »

het is wel de maand september en nu is het al december en de aanmaning heeft TS genegeerd....

Ik snap trouwens niet hoe hij kan oversluiten als het een royement wegens wanbetaling betreft..... dan sta je gesignaleerd.... of zou er niet geheel volgens waarheid een aanvraagformulier zijn ingevuld?

Mallet
Berichten: 162
Lid geworden op: 07 mar 2010 23:14

Re: interpolis

Ongelezen bericht door Mallet »

crazyme schreef:Voor 1 maand achterstand vind ik opschorten van de verzekering wel een erg zware sanctie. Dat had veel soepeler opgelost moeten wOrden.

De Rabobank wordt helaas almaar arroganter.
De Rabobank heeft helemaal niets te maken met betalingsachterstanden en/of opschortingen. Ze zijn tussenpersoon voor Interpolis, maar de incasso en schadeverwerking ligt compleet in handen van de verzekeraar zelf. Wel zo handig dat je de juiste partij bekritiseerd. In dit geval heeft een van de medewerkers van de bank juist zijn/haar best gedaan om te bemiddelen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: interpolis

Ongelezen bericht door crazyme »

Mallet schreef:
crazyme schreef:Voor 1 maand achterstand vind ik opschorten van de verzekering wel een erg zware sanctie. Dat had veel soepeler opgelost moeten wOrden.

De Rabobank wordt helaas almaar arroganter.
De Rabobank heeft helemaal niets te maken met betalingsachterstanden en/of opschortingen. Ze zijn tussenpersoon voor Interpolis, maar de incasso en schadeverwerking ligt compleet in handen van de verzekeraar zelf. Wel zo handig dat je de juiste partij bekritiseerd. In dit geval heeft een van de medewerkers van de bank juist zijn/haar best gedaan om te bemiddelen.
Interpolis is een dochter van de Rabobank.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: interpolis

Ongelezen bericht door GJvdZ »

crazyme schreef:Voor 1 maand achterstand vind ik opschorten van de verzekering wel een erg zware sanctie. Dat had veel soepeler opgelost moeten wOrden.

De Rabobank wordt helaas almaar arroganter.
Wat vind je dan normaal? 2 maanden achterstand, een jaar achterstand?

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: interpolis

Ongelezen bericht door crazyme »

GJvdZ schreef:
crazyme schreef:Voor 1 maand achterstand vind ik opschorten van de verzekering wel een erg zware sanctie. Dat had veel soepeler opgelost moeten wOrden.

De Rabobank wordt helaas almaar arroganter.
Wat vind je dan normaal? 2 maanden achterstand, een jaar achterstand?
Het komt op mij over als de doodstraf voor een winkeldiefstal. Dat mag ook niet maar de maatregel is niet proportioneel.

Gesloten